کفی خودروبر قلعه نو

کفی خودروبر قلعه نو یکی از مجموعه‌های حمل خودرو موفق در حوزه حمل انواع خودروهای ایرانی و خارجی به سراسر کشور و حتی خارج از کشور می‌باشد که واقع در شهر قلعه نو است. قلعه‌نو یکی از پنج شهر تشکیل دهنده شهرستان ری در استان تهران  است.

برای ارتباط با امدادگران ما در سراسر استان تهران یا جهت درخواست حمل خودرو با کفی خودروبر از قلعه نو به سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید و جهت تماس سریع روی شماره زیر کلیک کنید.

خدمات حمل خودرو قلعه نو

  • کفی خودروبر قلعه‌نو
  • یدک کش قلعه نو
  • جرثقیل ماشین بر قلعه نو
  • حمل خودرو به سراسر کشور
  • حمل خودرو به خارج از کشور

کفی خودروبر قلعه نو

مجموعه حمل خودرو کفی خودروبر قلعه نو انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی را به درخواست صاحب خودرو با کفی خودروبر قلعه نو به صورت شبانه روزی در طول هفته از قلعه نو به مقصد مورد نظر مشتری در سراسر کشور انتقال می‌دهد. جهت انتقال انواع خودروها با کفی خودروبر قلعه نو از شهر قلعه نو یا حتی سراسر استان تهران به سراسر کشور با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

یدک کش قلعه نو

انواع ماشین های ایرانی و خارجی که به دلایلی مانند تصادف،مشکل فنی یا مشکلاتی از این قبیل که قادر به حرکت نبوده و در جاده متوقف شده‌اند به درخواست صاحب خودرو با یدک کش قلعه نو به صورت شبانه روزی از شهر قلعه نو به سراسر تهران توسط رانندگان با سابقه یدک کش قلعه نو حمل می‌شوند و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر مشتری تحویل داده می‌شوند.

جرثقیل ماشین بر قلعه نو

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و…توسط جرثقیل ماشین بر قلعه نو به صورت ۲۴ ساعته در طول هفته حتی روزهای تعطیل صورت می‌گیرد علاوه بر آن تمامی خودروهایی که به هر دلیلی در جایی افتاده یا گیر کرده‌اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به درخواست صاحب خودرو به محل مورد نظر منتقل میشوند. جهت درخواست کلیه خدمات حمل خودرو از به سراسر کشور با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

آشنایی با مجموعه حمل خودرو قلعه نو

مجموعه حمل خودرو قلعه نو یکی از مجموعه‌های امدادی ما واقع در شهر قلعه نو یکی از شهرهای شهرستان ری واقع در استان تهران می‌باشد. مجموعه امدادی خودروبر قلعه نو با مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات و به صورت کاملا رسمی و قانونی و تحت نظارت اتحادیه امداد خودرو کشور حمل خودرو به سراسر کشور با کفی خودروبر قلعه نو ارائه می‌دهد.

امدادگران مجموعه امدادی کفی خودروبر قلعه نو در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از قلعه نو و حتی سراسر استان تهران که باشید آماده ارائه خدمات حمل خودرو به شما عزیزان می‌باشند کافیست تا با ما تماس بگیرید امدادگران ما بلافاصله پس از تماس شما در عرضه کمتر از ۱۰ دقیقه در محل مورد نظر شما حضور یافته و به سرعت و در کوتاهترین زمان خدمات مورد نظر شما را به نحو احسن انجام می‌دهند.

کلیه خدمات حمل خودرو توسط مجموعه خودروبر قلعه نو به صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان ما از حرکت از مبدا تا رسیدن به مقصد پشتیبانی می‌شود و پس از چک کردن خودرو در مقصد خودرو به صورت صحیح و سالم به مشتری تحویل داده می‌شود.

چرا مردم از سراسر کشور مجموعه حمل خودرو ارجمند را انتخاب میکنند؟؟!!

  • مجوز رسمی از کلیه سازمانهای مربوطه
  • ارائه خدمات در هر ساعت از شبانه روز
  • خدمات حمل خودرو همه روزه حتی روزهای تعطیلی
  • کارکنان مجرب و باسابقه
  • ماشین های مجهز امدادی
  • هزینه خدمات به نرخ مصوب اتحادیه امداد خودرو کشور
  • مشتری مداری ورعایت اخلاق حرفه‌ای در کار
  • ارائه خدمات امدادی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • کلیه خدمات کاملا تضمینی
  • پشتیبانی خدمات حمل خودرو
  • حمل خودرو به سراسر ایران
  • حمل خودرو به خارج از ایران
  • دسترسی آسان از سراسر کشور
  • کمک رسانی فنی تلفنی

کارکنان مجرب و ماشین های حمل خودرو

مجموعه کفی حمل خودرو قلعه نو مجهز به ماشین های به روز و پیشرفته امدادی برای ارائه کلیه خدمات حمل خودرو مثل کفی خودروبر قلعه نو،یدک کش قلعه نو و جرثقیل ماشین بر قلعه نو می‌باشد. امداد خودرو قلعه نو دارای  تیم امدادی متشکل از رانندگان زبده و با سابقه برای کلیه خدمات حمل خودرو و کارشناسان فنی برای رفع مشکلات فنی و همچنین سایر امدادگران برای سایر خدمات می‌باشد.

تیم امدادی کاربلد و متخصص خودروبر قلعه‌نو در حوزه حمل خودرو ۲۴ ساعته در طول هفته حتی روزهای تعطیل برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی خدمات حمل خودرو ارائه می‌کنند.

حمل خودرو به داخل و خارج از ایران

مجموعه کفی خودروبر قلعه نو حمل خودرو به سراسر کشور به صورت شبانه روزی در سریعترین زمان ممکن ارائه میکند. این خودروبر علاوه بر حمل خودرو در داخل کشور به خارج از کشور نیز خدمات حمل خودرو با کفی خودروبر قلعه نو ارائه میکند. جهت هماهنگی و درخواست حمل خودرو به خارج از کشور از قلعه نو یا سراسر استان تهران با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

کمک رسانی فنی رایگان

هنگام تماس شما با امداد خودروهای ما در سراسر کشور کارشناسان ما پس از پاسخ به تماس شما و پرسش اطلاعات مربوطه مانند مشکل خودرو یا نوع خدمات درخواستی شما اگر مشکل خودروی شما فنی باشد

کارشناس مربوطه پس از پرسش و دریافت اطلاعات فنی خودرو به شما اعلام میکند که خودروی شما در چه وضعیتی است اگر مشکل جدی باشد نزدیکترین امداد خودرو (مکانیک سیار) به آدرس شما را به محل اعزام می‌کند اما مشکل خودروی شما اگر جزئی بوده و خودتان بتوانید از پس آن برآیید کارشناس مربوطه شما را راهنمایی کرده و کلیه جزئیات را برایتان توضیح می‌دهد تا خودتان بدون هزینه و بدون معطلی کار فنی خودرویتان را انجام داده و به مسیر خود ادامه دهید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته بدون تعطیلی همه روزه پاسخگوی تماس های شما عزیزان از سراسر کشور می‌باشند.

برخی از شعبه های فعال در حمل خودرو :

خودروبر تهران

کفی خودروبر میاندوآب

کفی خودروبر پردیس

کفی خودروبر کهریزک

کفی خودروبر شمشک

کفی خودروبر آبسرد

کفی خودروبر کیلان

کفی خودروبر وحیدیه

کفی خودروبر رودهن

کفی خودروبر شاهدشهر

کفی خودروبر صفادشت

کفی خودروبر فیروزکوه

کفی خودروبر فشم

کفی خودروبر جوادآباد

کفی خودروبر فرون آباد

کفی خودروبر آبعلی

کفی خودروبر ارجمند

خودروبر مرند


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9