کفی خودروبر کهریزک

کفی خودروبر کهریزک یکی از مجموعه های امدادی کاربلد و حرفه‌ای شهر کهریزک می‌باشد. کَهریزک، یکی از شهرهای واقع در استان تهران که در جنوب تهران و در نزدیکی اتوبان تهران به قم، در منطقه ۱۸ تهران واقع شده‌است و از شمال به آرامگاه سید روح‌الله خمینی و بهشت زهرا می‌رسد و همچنین دسترسی سریعی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و راه‌آهن دارد.

جهت درخواست حمل خودرو از شهر کهریزک به سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید. برای تماس سریع روی شماره زیر کلیک کنید.

معرفی مجموعه کفی خودروبر کهریزک

امداد خودرو کهریزک یکی از مجموعه‌های امدادی خودروبر۲۴۷ واقع در شهر کهریزک است. این مجموعه دارای یک تیم امدادی کاربلد و متخصص در این حوزه می‌باشد که به صورت شبانه روزی در طول هفته برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی خدمات حمل خورو ارائه می‌کنند.

مجموعه امدادی خودروبر کهریزک با مجموز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات و به صورت کاملا رسمی و قانونی و تحت نظارت اتحادیه امداد خودرو کشور حمل خودرو به سراسر کشور با کفی خودروبر کهریزک ارائه می‌دهد.

این خدمات شامل : کفی خودروبر ، یدک کش ، جرثقیل ماشین بر ، حمل خودرو به سراسر کشور، حمل خودرو به خارج از کشور می شود و همچنین این امداد خودرو مجهز به ماشین های به روز و پیشرفته امدادی برای ارائه کلیه خدمات حمل خودرو مثل کفی خودروبر،یدک کش و جرثقیل ماشین بر می‌باشد. امداد خودرو کهریزک دارای  تیم امدادی متشکل از رانندگان زبده و با سابقه برای کلیه خدمات حمل خودرو کارشناسان فنی برای رفع مشکلات فنی و همچنین سایر امدادگران برای سایر خدمات می‌باشد.

کفی خودروبر کهریزک

کفی خودروبر کهریزک انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی را به درخواست صاحب خودرو با کفی خودروبر کهریزک به صورت شبانه روزی در طول هفته از کهریزک به مقصد مورد نظر مشتری در سراسر کشور منتقل می‌کند. جهت انتقال انواع خودروها از کهریزک به سراسر کشور با کفی خودروبر کهریزک با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

چرا مردم با یک بار انتخاب مجموعه کفی خودروبر کهریزک مشتری دائمی ما می‌شوند؟؟!!

  • دارای کلیه مجوزهای لازم
  • خدمات شبانه روزی
  • ارائه کلیه خدمات همه روزه بدون تعطیلی
  • تیم متخصص و با سابقه
  • ماشین های مجهز امدادی
  • ارائه کلیه خدمات به نرخ مصوب دولتی
  • مشتری مداری
  • سرعت و دقت بالا
  • کیفیت بالا کاملا تضمینی
  • پشتیبانی خدمات
  • حمل خودرو به سراسرکشور
  • حمل خودرو به خارج از کشور
  • دسترسی از سراسر کشور
  • راهنمای تلفنی (کمک رسانی فنی تلفنی)

هزینه خدمات

همانطور که میدانید برای کلیه اصناف اتحادیه های نظارت به آن اصناف وجود دارد و شغل ماهم از این قضیه مستثنی نیست و امداد خودروها نیز مانند سایر اصناف اتحادیه مخصوص به خود را برای نظارت و رسیدگی به امداد خودروهای سراسر کشور دارند اتحادیه امداد خودرو کشور مختص امداد خودروهای سراسر کشور می‌باشد.

همچنین علاوه بر نظارت و رسیدگی به امورات امداد خودروها، قیمت ارائه کلیه خدمات امدادی نیز از سوی این سازمان اعلام می‌شود و کلیه امداد خودروها از سراسر کشور موظف به ارائه کلیه خدمات امدادی به نرخ مصوب دولتی(اتحادیه) می‌باشند. بنابراین کلیه خدمات مجموعه کفی خودروبر کهریزک و همچنین کلیه خدمات امدادی نمایندگی ها و مجموعه های خودروبر۲۴۷ در سراسر کشور به نرخ دولتی ارائه می‌شود البته لازم به ذکر است که کلیه خدمات از روز اول فعالیت خودروبر۲۴۷ تا به الان به نرخ دولتی ارائه شده است.

مشتری مداری

تیم کفی خودروبر کهریزک و همچنین کلیه تیم‌های خودروبر۲۴۷ موظف به رعایت اخلاق حرفه ای در کار و همچنین رعایت اصول مشتری مداری هستند تمامی کارکنان و امدادگران تیم های ما همگی با صبر و حوصله و بسیار دقیق و سریع و کاملا خوش برخورد کلیه خدمات امدادی شما عزیزان را از سراسر کشور انجام می‌دهند و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات امدادی به شما عزیزان می‌باشند.

پشتیبانی

کلیه خدمات حمل خودرو توسط مجموعه کفی خودروبر کهریزک به صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان ما از حرکت از مبدا تا رسیدن به مقصد پشتیبانی می‌شود و پس از چک کردن خودرو در مقصد خودرو به صورت صحیح و سالم به مشتری تحویل داده می‌شود.

دسترسی از سراسر کشور

امداد خودرو کهریزک به دلیل داشتن سایت معتبر و رسمی دسترسی از طریق سایت برای کلیه مردم در سراسر کشور آسانتر و بی‌درسر و راحت می‌باشد. و مردم در سراسر کشور می‌توانند ۲۴ ساعته به شهرهای مختلف از طریق سایت خودروبر۲۴۷ دسترسی داشته باشند.

کمک رسانی تلفنی فنی

هنگام تماس شما با امداد خودروهای ما در سراسر کشور کارشناسان ما پس از پاسخ به تماس شما و پرسش اطلاعات مربوطه مانند مشکل خودرو یا نوع خدمات درخواستی شما اگر مشکل خودروی شما فنی باشد

کارشناس مربوطه پس از پرسش و دریافت اطلاعات فنی خودرو به شما اعلام میکند که خودروی شما در چه وضعیتی است اگر مشکل جدی باشد نزدیکترین امداد خودرو (مکانیک سیار) به آدرس شما را به محل اعزام می‌کند اما مشکل خودروی شما اگر جزئی بوده و خودتان بتوانید از پس آن برآیید کارشناس مربوطه شما را راهنمایی کرده و کلیه جزئیات را برایتان توضیح می‌دهد تا خودتان بدون هزینه و بدون معطلی کار فنی خودرویتان را انجام داده و به مسیر خود ادامه دهید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته بدون تعطیلی همه روزه پاسخگوی تماس های شما عزیزان از سراسر کشور می‌باشند.

خودروبر۲۴۷ را بیشتر بشناسید!!

خودروبر۲۴۷ که برای این سایت نام گذاری شده است در اصل یک امداد خودروی بزرگ و قدیمی است که با راه اندازی این سایت مردم در سراسر کشور میتوانند به راحتی به کلیه نمایندگی های این امداد خودرو دسترسی سریع و ۲۴ ساعته از طریق این سایت داشته باشند این سایت تنها سایت رسمی و معتبر خودروبر۲۴۷در کشور می‌باشد. در ادامه به معرفی این امداد خودرو مجهز و بزرگ میپردازیم.

مجموعه کفی خودروبر کهریزک یکی از امداد خودروهای خودروبر۲۴۷ است که زیر نظر خودروبر۲۴۷ فعالیت می‌کند. خودروبر۲۴۷ یک امداد خودرو کشوری و بسیار بزرگ است که نزدیک به ۲۰ سال سابقه امدادی و همچنین خدمات حمل خودرو به سراسر کشور دارد.

این امداد خودرو به دلیل گسترده بودن و سراسری بودن و تحت پوشش قرار دادن کلیه استانها و شهرهای کشور برای دسترسی آسان شما عزیزان به کلیه این شهرها واطاعات و شماره های مربوط به هر شهر این سایت معتبر و رسمی راه اندازی شده است تا همه هم وطنان عزیز از هر نقطه از کشور عزیزمان به آنها دسترسی داشته باشند تا بدون معطلی مشتریان هر شهر با شماره مربوط به همان شهر ومنطقه تماس بگیرند.

خودروبر ۲۴۷ یکی از پیشکسوتان حوزه امدادی که از دهه ۸۰ فعالیت خود را به عنوان یک امداد خودرو و با مجوز رسمی از سازمان ترافیک و تعزیرات و اتحادیه امداد خودرو در کشور آغاز کرده و به مرور زمان کار خود را گسترش داده است.

خودروبر۲۴۷ هم اکنون حدودا سراسر مناطق کشور را تحت پوشش قرار داده است یعنی هر نقطه از کشور که باشید فقط با یک تماس کوتاه با این امداد خودرو و دادن آدرس مورد نظر خود و توضیح مشکل خودرویتان و یا اینکه درخواست خدمات مورد نیازتان با کارشناسان ما در عرضه چند دقیقه نزدیکترین امداد خودروی این مجموعه به آدرس مورد نظر شما اعزام میشود و با دقت و سریعترین زمان ممکن بدون معطلی کار شما توسط امدادگران ما انجام میشود.

علاوه بر کلیه توضیحات و کارها و خدمات گفته شده درمورد خودروبر۲۴۷ این امداد خودرو بزرگ و زنجیره ای در سراسر کشور خدماتی نظیر کفی خودروبر،یدک کش،جرثقیل ماشین بر،مکانیک سیار ،امداد باطری سیار،امداد قفل و سوئیچ سیار،پنچرگیری سیار،سوخت رسانی سیار،حمل خودرو به سراسر کشور،حمل خودرو به خارج از کشور،راهنمایی فنی تلفنی را به صورت ۲۴ ساعته در سراسر کشور ارائه می‌کند در هر نقطه از کشور که باشید کافیست با ما تماس بگیرید.

از شهرهای مرتبط :

خودروبر تهران

کفی خودروبر میاندوآب

کفی خودروبر نسیم شهر

کفی خودروبر صباشهر

کفی خودروبر چهاردانگه

کفی خودروبر دماوند

کفی خودروبر حسن آباد

کفی خودروبر فردوسیه

کفی خودروبر نصیرشهر

کفی خودروبر لواسان

کفی خوروبر شمیرانات

کفی خودروبر شریف آباد

خودروبر مرند


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9