کفی خودروبر میاندوآب

کفی خودروبر میاندوآب یکی از امداد خودروهای میاندوآب واقع در استان آذربایجان غربی می‌باشد. این امداد خودرو دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و اتحادیه امداد خودرو کشور است که یکی از نمایندگی‌های خودروبر۲۴۷ در کشور می‌باشد که به صورت شبانه روزی در ۷روزه هفته بدون تعطیلی فعالیت می‌کند. کفی خودروبر میاندواب انواع خودرو از میاندواب به سراسر کشور حمل می‌کند.

جهت حمل خودرو یا هرگونه خدمات امدادی برای میاندواب یا استان آذربایجان غربی با شماره زیر تماس بگیرید کارشناسان ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان می‌باشند.

کفی ماشین بر میاندوآب-کفی حمل خودرومیاندوآب-کفی خودروسوار میاندوآب-کفی ماشین بر میاندوآب-ماشین بر میاندوآب
کفی ماشین بر میاندوآب-کفی حمل خودرومیاندوآب-کفی خودروسوار میاندوآب-کفی ماشین بر میاندوآب-ماشین بر میاندوآب

خودروبر۲۴۷

خودروبر۲۴۷ یکی از امداد خودروهای معروف در سراسر کشور است که دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات می‌باشد. خودروبر۲۴۷ از دهه ۸۰ فعالیت خود را به صورت رسمی و قانونی آغاز کرده و بیش از ۱۵ سال سابقه امدادی در کل کشور دارد این امداد خودرو در سراسر کشور بیش از ۱۰۰ نمایندگی فعال دارد و تقریبا کل کشور را تحت پوشش قرار داده است. امدادگران این امداد خودرو همه روزه به صورت شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات امدادی در سراسر کشور برای شما هموطنان عزیز می‌باشند.

کلیه خدمات امداد خودرو(خودروبر۲۴۷)

  • کفی خودروبر میاندواب
  • یدک کش میاندواب
  • جرثقیل ماشین بر
  • مکانیک سیار
  • امداد باطری سیار
  • امداد قفل و سوئیچ سیار
  • پنچرگیری سیار
  • سوخت رسانی سیار
  • حمل خودرو به سراسر کشور
  • حمل خودرو به خارج از کشور
  • راهنمای تلفنی رایگان

کفی خودروبر میاندوآب

با کفی خودروبر میاندوآب انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی یا لوکس را به درخواست صاحب خودرو در سریع ترین زمان ممکن رانندگان کفی خودروبر میاندوآب به صورت شبانه روزی به شهر مورد نظر صاحب خودرو در سراسر کشور انتقال می‌دهند. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از میاندوآب به مقصد مورد نظر شما با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

یدک کش میاندوآب

انواع خودروهای تعمیری،تصادفی یا هر خودرویی که قادر به حرکت نباشد با رانندگان امداد خودرو بوکان توسط یدک کش میاندوآب به تعمیرگاه یا مقصد مورد نظر صاحب خودرو حمل می‌شود. تمامی خدمات حمل خودرو این امداد خودرو همه روزه و به صورت شبانه روزی به سراسر کشور ارائه می‌شود.

جرثقیل ماشین بر میاندوآب

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و..توسط جرثقیل ماشین بر میاندوآب به صورت شبانه روزی انجام می‌شود. علاوه بر آن خودروهایی که به هر دلیل در جایی افتاده یا گیر کرده‌اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به محل مورد نظر صاحب خودرو حمل می‌شود یا حتی ماشین هایی که کنار خیابان در قسمت های پارک ممنوع پارک کرده‌اند توسط پلیس راهنمایی رانندگی جریمه و با جرثقیل ماشین بر به پارکینگ منتقل می‌شوند.

مکانیک سیار

تعمیر در محل انواع خودروهای ایرانی و خارجی در سراسر کشور با تیم مکانیک سیار خودروبر۲۴۷ به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. همانطور که میدانید یکی از بزرگترین مشکلات رانندگان در جاده‌ها خرابی خودروهایشان است و قبل از به وجود آمدن امداد خودروها کاملا به یک معضل بزرگ تبدیل شده بود اما از زمانی که امداد خودروها به وجود آمدند و بزرگترین دغدغه راننده ها را حل کردند در میان مردم جایگاه ویژه ای پیدا کرده و محبوب شدند.

در این میان مکانیک سیارهای امداد خودروها حکم ناجی را برای مردم داشته و دارند زمانی که در یک جاده پرت و دور افتاده خودرویتان خراب شده و هیچ ابزاری در خودرو ندارید و یا اصلا مشکل ایراد خودرو را پیدا نمیکنید در اینجا تماس با یک امداد خودرو نزدیک و درخواست یک مکانیک سیار چاره کارتان بوده و آمدن آن مکانیک سیار در عرضه چند دقیقه و عیب یابی و رفع مشکل خودروی شما در سریعترین زمان ممکن حکم فرشته نجات را در آن لحظه دارد.

با ما بهترین ها را تجربه کنید فقط کافیست یک بار به ما اعتماد کرده و رائه خدمات امدادی خود را به تیم بزرگ و متخصص ما بسپارید به شما قول میدهیم که مشتری ثابت و دائمی ما خواهید شد و از اعتماد خود هرگز پشیمان نمیشوید. تیم بزرگ و کاربلد خودروبر۲۴۷ همواره در سراسر کشور به صورت شبانه روزی آماده ارائه کلیه خدمات امدادی به شما هموطنان عزیز می‌باشد برای درخواست هرگونه خدمات امدادی کافیست با ما تماس بگیرید کارشناسان ما در با توجه به لوکیشن شما نزدیکترین تیم امدادی را برای کمک و ارائه خدمات مورد نظرتان برایتان در سریعترین زمان ممکن فرستاده و ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان از سراسر کشور می‌باشند.

جهت درخواست هرگونه خدمات امدادی در میاندوآب با شماره ۰۹۱۹۶۸۱۷۵۶۷ تماس حاصل فرمائید.

امداد باطری سیار

انواع خودروهای ایرانی و خارجی توسط امداد گران تیم امداد باطری خودروبر۲۴۷ عیب یابی،تعمیر و یا تعویض می‌شود و همه این مراحل با اجازه و رضایت صاحب خودرو انجام می‌شود همچنین تمام قطعات و باطری مورد استفاده شده از طرف تیم ما بی‌نقص و اورجینال می‌باشند و به صورت تضمینی ارائه می‌شوند. امدادگران امداد باطری سیار تیم خودروبر۲۴۷ همه روزه به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر کشور می‌باشند.

امداد قفل و سوئیچ سیار

هرگونه مشکلی در قفل و سوئیچ خودرویتان به وجود بیاید به صورت کاملا تضمینی توسط امدادگران متخصص و باتجربه ما در سریع‌ترین زمان ممکن حل خواهد شد کافیست با ما تماس بگیرید کارشناسان ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان در سراسر کشور می‌باشند.

پنچرگیری سیار

چنانچه در وسط جاده ماشین شما پنچر شد و کمک و ابزاری برای پنچرگیری نداشته و یا مهارت لازم را ندارید پشینهاد ما به شما نزدیکترین امداد خودرو به ادرس موردنظرتان می‌باشد تا بدون معطلی و در سریعترین زمان ممکن ماشین شما را پنچرگیری کرده و معطلتان نکند. همانطور که میدانید خودروبر۲۴۷ در همه استانها،شهرها و شهرستانهای کشور نمایندگی دارد پس شما میتوانید با تماس با خودروبر۲۴۷ نزدیکترین امداد خودرو به مقصد مورد نظرتان را درخواست کرده و آنان نزدیکترین نیروهایشان به شما را به کمکتان میفرستند.

با خودروبر۲۴۷ هرگز در جاده معطل نمی‌شوید.

سوخت رسانی سیار

در صورت نبود سوخت خودرویتان در جاده و نبود جایگاه سوخت در آن حوالی با خودروبر۲۴۷ تماس بگیرید.

حمل خودرو به سراسر کشور

کفی خودروبر میاندواب تمامی خدمات حمل خودرو از میاندواب به سراسر کشور انجام می‌دهد. این امداد خودرو یکی از نمایندگی‌های خودروبر۲۴۷ است که در سراسر کشور نمایندگی دارد.

حمل خودرو به خارج از کشور

کفی خودروبر میاندوآب علاوه بر داخل کشور به خارج از کشور نیز حمل خودرو با کفی انجام می‌دهد. این کفی خودروبر میاندوآب خدمات خود را به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از میاندوآب یا حتی کل استان آذربایجان غربی به سراسر کشور یا خارج از کشور کافیست با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

راهنمای تلفنی رایگان

پس از تماس شما با کارشناسان ما و بعد از توضیحات مربوط به مشکل خودروی خود اگر مشکل خودرویتان جزئی بوده و خودتان بتوانید از پس آن بربیایید کارشناسان ما به طور کامل شما را راهنمایی می‌کنند تا خود به راحتی بتوانید مشکل خودروی خود را بدون معطلی و بدون هزینه وبه تنهایی با راهنمایی تلفنی کارشناسان ما به صورت رایگان برطرف کنید. کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته آماده پاسخگویی به تماس های شما از عزیزان از سراسر کشور می‌باشند.

خدمات حمل خودرو کفی خودروبر میاندوآب

  • کفی خودروبر میاندواب
  • کفی حمل خودرو میاندوآب
  • کفی خودروسوار میاندوآب
  • کفی ماشین بر میاندوآب
  • یدک کش میاندوآب
  • جرثقیل ماشین بر میاندوآب

برخی از شهرهای فعال:

امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو مرند

خودروبر تهران

خودروبر اردبیل

کفی خودروبر شاهین دژ

کفی خودروبر بوکان


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9