امداد خودرو مرند

امداد خودرو مرند – ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ – و خدمات حمل خودرو توسط تیم امداد خودرو در مرند و کلیه شهر ها و حومه توسط مجموعه بزرگ امدادخودرو مرند با بهره مندی از تعمیرکاران مجرب و کاربلد و شرکت معتبر امداد خودرو : حضور فوری کمتر از ۱۰ دقیقه در محل امداد خواه – آشنایی کامل با خودروهای روز – امداد رسانی سریع خودرو در شهر مرند.

شما مردم عزیز مرند برای درخواست هرگونه خدمات امدادی برای انواع ماشین های ایرانی، خارجی و لوکس می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید. برای تماس سریع روی شماره زیر کلیک کنید.

امداد خودرو مرند با مجوز رسمی از اتحادیه امداد خودرو مرند و سازمان ترافیک، پایانه و تعزیرات کشور با بیش از ۱۵سال سابقه در حوزه امدادی برای خودروها در مرند فعالیت می‌کند.

خدمات امداد خودرو مرند

امداد خودرو مرند-کفی خودرو بر مرند-یدک کش مرند-کفی حمل خودرو مرند-خودرو سوار مرند-ماشین بر مرند-کفی جرثقیل مرند

کفی خودروبر

انتقال انواع خودروهای صفرایرانی و خارجی و لوکس با خودروبرکفی، خودروسوار در اسرع وقت به سراسر کشور به صورت شبانه روزی

خودروبر مرند-یدک کش مرند

یدک کش مرند

حمل ماشین های تصادفی، تعمیری با هرماشینی که در راه مانده وقادر به حرکت نمی باشد با خودرو یدک کش یا جرثقیل در سراسرمرند بصورت شبانه روزی

مکانیک سیار در مرند-تعمیرگاه شبانه روزی در مرند-مکانیک در مرند-جلوبندی ماشین در مرند

مکانیک سیار

تعمیر در محل انواع ماشین های ایرانی وخارجی توسر امدادگران کار بلد وحرفه ای در سریع ترین زمان ممکن در سراسر مرند به صورت شبانه روزی

باطری ساز سیار در مرند-باتری ساز مرند-امداد باتری در مرند-emdadkhodromarand-khodrobarmarand-yadakkeshmarand-hamlekhodromarand-garasagelmarand

امداد باطری سیار

عیب یابی، تعمیریا تعویض و فروش باطری انواع خودروهای ایرانی و خارجی در سراسر مرند به صورت شبانه روزی

امداد خودرو مرند-خودروبر مرند-کفی خودروبر مرند

امداد خودرو مرند با نام خودروبر۲۴۷ در سراسر کشور شعبه دارد که امداد خودرو مرند یکی از آنهاست. امدادگران ما در سریع ترین زمان ممکن بصورت شبانه روزی در هر نقطه از مرند که باشید به یاری شما برای انجام خدمات امدادی خودرویتان خواهند آمد.

سایر خدمات امداد خودرو مرند

  • امداد قفل و سوئیچ
  • پنچری سیار
  • سوخت رسانی سیار
  • تست موتور
  • جلوبندی
  • کفی خودروبر توسط امداد خودرو مرند

تمامی خدمات نام برده شده در امنیت کامل برای خودروی شما با ضمانت کامل از طرف امداد گران متخصص ما انجام میپذیرد.

برای در خواست هرگونه خدمات امدادی در هر نقطه از کشور فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

در دسترس بودن امداد خودرو مرند

اگر خودرو شما به صورت ناگهانی در جاده دچار مشکل فنی شود با شرکتی تماس بگیرید که در دسترس باشد و از طریق تماس تلفنی راهنمایی نماید و خوش برخورد بوده و در مورد مشکلات فنی در رابطه با امداد خودرو تخصص کافی داشته باشد.خودروبر۲۴۷ تمام این خصوصیات را دارا بوده و تمام استاندارهای لازم جهت ارائه بهترین نوع خدمات امدادی برای خودروی شمارا دارد.

دلایل انتخاب امداد خودرو مرند

  • ارائه تمام خدمات امدادی به صورت ۲۴ ساعته در ۷روزه هفته
  • ارائه تمام خدمات امدادی با امنیت و کیفیت بالا
  • ارائه تمام خدمات امدادی برای انواع ماشین های ایرانی و خارجی
  • امدادگران متخصص و با تجربه چندین ساله
  • نرخ دولتی در مقابل خدمات عالی
  • رعایت اخلاق حرفه ای توسط همه امدادگران ما
  • انجام خدمات امدادی در سریع ترین زمان ممکن بدون فوت وقت
  • حرکت بلافاصله پس از تماس شما و حضور به موقع و سریع در محل مورد نظر شما
  • رعایت تمام استاندارد های لازم با ارائه بارنامه معتبر و قانونی
  • بیش از ۱۵ سال سابقه و تجربه در تمام خدمات امدادی خودروها
  • دارای نمایندگی در تمام شهرهای کشور
  • دفاتر مرکزی امداد خودرو مرند
  • سایت معتبر و رسمی
  • دارای مجوز رسمی از سازمانهای مربوطه
  • مشاوره تلفنی امداد خودرو مرند
  • استفاده از GPS در صورت نیاز
  • حمل خودرو به سراسر کشور
  • حمل خودرو به خارج از کشور
  • استفاده از قطعات اصل(اورجینال)

تیم امداد خودرو مرند

تیم بزرگ امداد خودرو مرند متشکل از رانندگان برای کلیه خدمات حمل خودرو،مکانیک‌ها و کارشناسان فنی برای کلیه خدمات فنی خودروها و امداد گران دیگر برای سایر خدمات امدادی می‌باشند. امداد گران امداد خودرو مرند به صورت ۲۴ساعته در ۷ روزه هفته آماده خدمت رسانی به مشکلات خودروهای شما عزیزان در سراسر کشور می‌باشند. کلیه خدمات با مجوز رسمی از سازمانهای مربوطه و با بیمه و بارنامه رسمی و دولتی ارائه می‌شود.

میزان قابلیت جابجایی بار توسط نیسان ها در شرکت کفی خودروبر مرند تا سقف دوتن است.

مشاوره تلفنی امداد خودرو مرند

هنگام تماس شما با امداد خودرو مرند و تمامی نمایندگی های آن در سراسر کشور کارشناسان ما پس از پاسخ به تماس شما و پرسش اطلاعات مربوطه مانند مشکل خودرو یا نوع خدمات درخواستی شما اگر مشکل خودروی شما فنی باشد

کارشناس مربوطه پس از پرسش و دریافت اطلاعات فنی خودرو به شما اعلام میکند که خودروی شما در چه وضعیتی است اگر مشکل جدی باشد نزدیکترین امداد خودرو (مکانیک سیار) به آدرس شما را به محل اعزام می‌کند اما مشکل خودروی شما اگر جزئی بوده و خودتان بتوانید از پس آن برآیید کارشناس مربوطه شما را راهنمایی کرده و کلیه جزئیات را برایتان توضیح می‌دهد تا خودتان بدون هزینه و بدون معطلی کار فنی خودرویتان را انجام داده و به مسیر خود ادامه دهید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته بدون تعطیلی همه روزه پاسخگوی تماس های شما عزیزان از سراسر کشور می‌باشند.

حمل خودرو به خارج از کشور

امداد خودرو مرند با دارابودن تمام مدارک لازم و ماشین های مجهز امدادی آماده برای حمل خودرو از داخل کشور به خارج از ایران یا بالعکس می‌باشد که با رعایت تمام استاندارد های بین الملل این اطمینان را به شما می‌دهد که خودروی شما صحیح و سالم از مبدا بارگیری و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر شما می‌رسد.

کافیست فقط یکبار به ما اعتماد کنید از آن پس مشتری ثابت ما خواهید بود ضمانت ما عملکرد درست و کیفیت بالای خدمات ماست.

جهت در خواست هرگونه خدمات امدادی کافیست فقط با ما تماس بگیرید.

کفی خودروبر مرند

مجموعه حمل خودرو کفی خودروبر مرند انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی را به درخواست صاحب خودرو با کفی خودروبر مرند به صورت شبانه روزی در طول هفته از مرند به مقصد مورد نظر مشتری در سراسر کشور انتقال می‌دهد. جهت انتقال انواع خودروها با کفی خودروبر مرند از شهر مرند به سراسر کشور با شماره ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ تماس بگیرید.

یدک کش مرند

یدک کش مرند یکی از زیر مجموعه های امداد خودرو‌ مرند است که خدمات یدک کش مرند را در سریع ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. پس از اینکه امدادگران به محل خرابی خودروی شما اعزام می‌شوند خودروی شما با دقت بررسی می‌شود، اگر امکان رفع مشکل در محل باشد و در مدت زمان کوتاه حل شدنی باشد مشکل خودروی شما توسط امداد گران مکانیک سیار ما در محل حل می‌شود در غیر اینصورت خودروی شما به نزدیک‌ترین مکانیک یا به مکانیک خود شما منتقل می‌شود.

مکانیک سیار مرند

تعمیر در محل انواع خودروهای ایرانی و خارجی در سراسر کشور با تیم مکانیک سیار خودروبر۲۴۷ به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. همانطور که میدانید یکی از بزرگترین مشکلات رانندگان در جاده‌ها خرابی خودروهایشان است و قبل از به وجود آمدن امداد خودروها کاملا به یک معضل بزرگ تبدیل شده بود اما از زمانی که امداد خودروها به وجود آمدند و بزرگترین دغدغه راننده ها را حل کردند در میان مردم جایگاه ویژه ای پیدا کرده و محبوب شدند.

در این میان مکانیک سیارهای امداد خودروها حکم ناجی را برای مردم داشته و دارند زمانی که در یک جاده پرت و دور افتاده خودرویتان خراب شده و هیچ ابزاری در خودرو ندارید و یا اصلا مشکل ایراد خودرو را پیدا نمیکنید در اینجا تماس با یک امداد خودرو نزدیک و درخواست یک مکانیک سیار چاره کارتان بوده و آمدن آن مکانیک سیار در عرضه چند دقیقه و عیب یابی و رفع مشکل خودروی شما در سریعترین زمان ممکن حکم فرشته نجات را در آن لحظه دارد.

با ما بهترین ها را تجربه کنید فقط کافیست یک بار به ما اعتماد کرده و رائه خدمات امدادی خود را به تیم بزرگ و متخصص ما بسپارید به شما قول میدهیم که مشتری ثابت و دائمی ما خواهید شد و از اعتماد خود هرگز پشیمان نمیشوید. تیم بزرگ و کاربلد خودروبر۲۴۷ همواره در سراسر کشور به صورت شبانه روزی آماده ارائه کلیه خدمات امدادی به شما هموطنان عزیز می‌باشد برای درخواست هرگونه خدمات امدادی کافیست با ما تماس بگیرید کارشناسان ما در با توجه به لوکیشن شما نزدیکترین تیم امدادی را برای کمک و ارائه خدمات مورد نظرتان برایتان در سریعترین زمان ممکن فرستاده و ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان از سراسر کشور می‌باشند.

خدمات حمل خودرو امداد خودرو مرند

  • کفی خودروبر مرند
  • خودروسوار مرند
  • یدک کش مرند
  • جرثقیل ماشین بر مرند
  • حمل خودرو مرند
  • حمل خودرو به سراسر کشور
  • حمل خودرو به خارج از کشور
  • حمل خودرو مرند

هزینه حمل خودرو از مرند به تهران

هزینه‌ی حمل خودرو از مرند به تهران نسبت به اندازه، وزن خودرو، شرایط آب و هوایی و انتخاب حمل خودرو با یدک کش یا کفی خودرو بر متفاوت است. لذا جهت محاسبه قیمت دقیق هزینه حمل خودرو از مرند به تهران با شماره ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ تماس بگیرید ما به صرف‌ترین قیمت را اریه می‌کنیم و با بهترین کیفیت خودروی شما را به تهران می‌رسانیم

دفاتر مرکزی

امداد خودرو مرند دو دفتر مرکزی رسمی دارد که یکی واقع در مرند و دیگری در تهران فعال می‌باشد جهت ارتباط حضوری یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های مذکور با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

برخی از شهرهای فعال:

خودروبر تهران

امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو تبریز


۱۵ Responses

  1. کرایه حمل خودرو با کفی خودروبر از مرند تا بندرعباس چقدره؟ خودرو بیمه میشه از مبدا تا مقصد؟ و هزینه رو ممنون میشم اعلام کنید؟

  2. از امداد خودرو مرند رضایت کامل دارم با تشکر از مدیریت امداد خودرو مرند حضرتی قیمت منصفانه و خدمات عالی

  3. خدمات امداد خودرو در مرندحضرتی خیلی عالی هست قیمت منصفانه و خدمات عالی با تشکر از مدیریت مجموعه امداد خودرو مرند

  4. با سلام و خسته نباشید از خدمات امداد خودرو مرند حضرتی کمال تشکر را دارم خودرو ما رو تو برف از مرند به ماکو آوردن و خدمات و قیمتشون خیلی عالی بود. تشکر ویژه از رانندگان زحمت کش امداد خودرو حضرتی دارم.

  5. ساعت ۳ نصف شب با امداد خودرو مرند تماس گرفتم و خودرو منو با نیسان جرثقیل یدک کش از مرند به تبریز بردن قیمت عالی و خدمات خیلی خوب ممنون از شرکت خوب خودروبر مرند

دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9