کفی خودروبر ورامین

کفی خودروبر ورامین یکی از امداد خودروهای شهرستان ورامین واقع در جنوب شرقی استان تهران است. تیم کفی خودروبر ورامین یکی از کاربلدترین و قدیمی ترینهای حوزه امدادی در کشور می‌باشد که به صورت سراسری از ورامین به سراسر کشور فعالیت می‌کنند. امداد گران کفی خودروبر ورامین انواع خدمات امدادی را برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی به صورت شبانه روزی در طول ایام هفته از ورامین به سراسر کشور ارائه می‌کند.

کفی خودروبر ورامین یکی از امداد خودروهای خودروبر۲۴۷ است که زیر نظر خودرور۲۴۷ فعالیت می‌کند. خودروبر۲۴۷ که نام این سایت می‌باشد یک امداد خودرو کشوری و بسیار بزرگ است که نزدیک به ۲۰ سال سابقه امدادی و همچنین خدمات حمل خودرو به سراسر کشور دارد.

این امداد خودرو به دلیل گسترده بودن و سراسری بودن و تحت پوشش قرار دادن کلیه استانها و شهرهای کشور برای دسترسی آسان شما عزیزان به کلیه این شهرها واطاعات و شماره های مربوط به هر شهر این سایت معتبر و رسمی راه اندازی شده است تا همه هم وطنان عزیز از هر نقطه از کشور عزیزمان به آنها دسترسی داشته باشند تا بدون معطلی مشتریان هر شهر با شماره مربوط به همان شهر ومنطقه تماس بگیرند.

خدمات حمل خودرو کفی خودروبر ورامین

_کفی خودروبر ورامین

_یدک کش ورامین

_جرثقیل ماشین بر

_حمل خودرو به سراسر کشور

_حمل خودرو به خارج از کشور

خودروبر۲۴۷

خودروبر ۲۴۷ یکی از پیشکسوتان حوزه امدادی که از دهه ۸۰ فعالیت خود را به عنوان یک امداد خودرو و با مجوز رسمی از سازمان ترافیک و تعزیرات و اتحادیه امداد خودرو در کشور آغاز کرده و به مرور زمان کار خود را گسترش داده است.

خودروبر۲۴۷ هم اکنون حدودا سراسر مناطق کشور را تحت پوشش قرار داده است یعنی هر نقطه از کشور که باشید فقز با یک تماس کوتاه با این امداد خودرو و دادن آدرس مورد نظر خود و توضیح مشکل خودرو و یا اینکه بازگوی درخواست خدمات مورد نیازتان با کارشناسان ما در عرضه چند دقیقه نزدیکترین امداد خودروی مورد نظر به آدرس مورد نظر شما اعزام میشود و با دقت و سریعترین زمان ممکن بدون معطلی کار شما توسط امدادگران ما انجام داده میشود.

کلیه خدمات امداد خودرو(خودروبر۲۴۷) برای سراسر کشور

_کفی خودروبر ورامین

_یدک کش ورامین

_جرثقیل ماشین بر

_مکانیک سیار

_امداد باطری سیار

_امداد قفل و سوئیچ سیار

_پنچرگیری سیار

_سوخت رسانی سیار

_حمل خودرو به سراسر کشور

_حمل خودرو به خارج از کشور

_پاسخگوی فنی رایگان(تلفنی)

کفی خودروبر ورامین

کفی خودروبر ورامین انواع خودروهای ایرانی،خارجی و لوکس را در سریعترین زمان ممکن توسط رانندگان کفی خودروبر ورامین به درخواست صاحب خودرو از ورامین به سراسر کشور همه روزه به صورت شبانه روزی انتقال می‌دهد. جهت انتقال انواع خودروها از ورامین به سراسرکشور همه روزه بدون تعطیلی حتی روزهای جمعه با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

یدک کش ورامین

یدک کش ورامین انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی یا هر خودروی مشکل دار ومتوقف شده کنار جاده به هردلیلی به درخواست صاحب خودرو از ورامینبه مقصد مورد نظر فرد حمل میکند. جهت حمل خودرو با یدک کش در ورامین با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

چرا کفی خودروبر ورامین را انتخاب میکنند؟؟؟!!!

  1. کلیه مجوزها
  2. خدمات شبانه روزی
  3. تیم حرفه‌ای
  4. نرخ مصوب دولتی
  5. خوش برخوردی
  6. کارشناسان متخصص
  7. دسترسی۲۴ساعته
  8. بدون تعطیلی
  9. ماشین های مجهز و بروز
  10. رانندگان باسابقه
  11. سرعت و دقت در کلیه خدمات
  12. حمل خودرو به سراسر کشور
  13. حمل خودرو به خارج از کشور
  14. پاسخگوی تلفنی(فنی)

مجوزها

کفی خودروبر ورامین دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه،تعزیرات و اتحادیه امداد خودرو کشور می‌باشد. این امداد خودرو یکی از نمایندگی های خودروبر۲۴۷ می باشد و نزدیک به ۲۰ سال سابقه امدادی در سراسر کشور دارد.

شبانه روزی

کفی خودروبر ورامین همه روزه به صورت شبانه روزی در حوزه امدادی برای کلیه خدمات حمل خودرو از ورامین به سراسر کشور بدون تعطیلی فعالیت می‌کند.

تیم امدادی

تیم کفی خودروبر ورامین متشکل از رانندگان برای انواع خدمات حمل خودرو، کارشناسان فنی برای کلیه مشکلات فنی خودروها و امدادگران برای سایر خدمات امدادی می‌باشند.

نرخ دولتی

همانطور که میدانید برای ۹۰ درصد شغل ها اتحادیه مربوط به آن صنف وجود دارد و شغل امدادخودروها هم از این قضیه مستثنی نیست و همانطور که میدانید کلیه قیمت ها و هزینه ها توسط اتحادیه ها اعلام می‌شود و برای امداد خودروها نیز اینگونه است و کلیه قیمت های ما برای کلیه خدمات امدادی به نرخ مصوب اتحادیه ارائه می‌شود.

پاسخگوی تلفنی

پاسخگوی فنی تلفنی رایگان صرفا برای دسترسی آسان شما به کارشناسان فنی ما در هر لحظه و هرجا در همان زمان آنی گذاشته شده است تا شما عزیزان در هر کجا از کشور که باشید هنگام رخ دادن مشکلی برای خودرویتان بتوانید برای درخواست کمک و حل کردن مشکل فنی خودرو با امداد گران ما تماس بگیرید هنگام تماس شما با کارشناسان فنی ما مشکل خودروی خود را کامل و صریح بیان کنید اگر مشکل خودرویتان جزئی باشد کارشناسان ما به طور دقیق و کامل راهنمایی های لازم را رائه می‌دهند تا خود به آسانی بدون اتلاف وقت و بدون هزینه مشکل خودرویتان را رفع کرده و به مسیر خود بدون نگرانی و معطلی ادامه دهید.

برخی از شهرهای مرتبط و فعال:

خودروبر تهران

کفی خودروبر اسلامشهر

کفی خودروبر شهریار

کفی خودروبر قدس

کفی خودروبر ملارد

کفی خودروبر صالحیه

کفی خودروبر بهارستان

کفی خودروبر پاکدشت

کفی خودروبر قرچک


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9