کفی خودروبر شهریار

کفی خودروبر شهریار انواع خودروهای ایرانی،خارجی و لوکس را در سریعترین زمان ممکن توسط رانندگان کفی خودروبر شهریار به درخواست صاحب خودرو از شهریار به سراسر کشور همه روزه به صورت شبانه روزی انتقال می‌دهد. جهت انتقال انواع خودروها از شهریار به سراسرکشور همه روزه بدون تعطیلی حتی روزهای تعطیل با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

جهت ارتباط با امدادگران ما در شهریار یا سراسر استان تهران با شماره زیر تماس بگیرید و جهت تماس سریع روی شماره زیر کلیک کنید.

کلیه خدمات امداد خودرو شهریار(خودروبر۲۴۷)

_کفی خودروبر شهریار

_یدک کش شهریار

_جرثقیل ماشین بر

_مکانیک سیار

_امداد باطری سیار

_امداد قفل و سوئیچ سیار

_پنچرگیری سیار

_سوخت رسانی سیار

_حمل خودرو به سراسر کشور

_حمل خودرو به خارج از کشور

_راهنمایی فنی رایگان(تلفنی)

چرا کفی خودروبر شهریار را انتخاب کنیم؟؟!!!

_دارای مجوز رسمی از سازمانهای مربوطه

_امداد رسانی شبانه روزی

_ارائه خدمات همه روزه حتی روزهای تعطیل

_تیم کاربلد و متخصص

_ارائه کلیه خدمات به نرخ دولتی

_ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن

_حمل خودرو به سراسر کشور

_حمل خودرو به خارج از کشور

_مشتری مداری

_راهنمایی فنی به صورت تلفنی و رایگان

_دارای ماشین های مجهز امدادی

مجوزها

کفی خودروبر شهریار دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و اتحادیه امداد خودرو کشور می‌باشد. این امداد خودرو یکی از نمایندگی های خودروبر۲۴۷ می باشد و بیش از ۱۵ سال سابقه امدادی در سراسر کشور دارد.

زمان ارائه خدمات

کفی خودروبر شهریار همه روزه به صورت شبانه روزی در حوزه امدادی برای کلیه خدمات حمل خودرو از شهریار به سراسر کشور بدون تعطیلی فعالیت می‌کند.

تیم کفی خودروبر شهریار

تیم کفی خودروبر شهریار متشکل از رانندگان برای انواع خدمات حمل خودرو، کارشناسان فنی برای کلیه مشکلات فنی خودروها و امدادگران برای سایر خدمات امدادی می‌باشند.

قیمت ارائه خدمات

کلیه خدمات در کفی خودروبر شهریار به نرخ مصوب دولتی ارائه می‌شود.

سرعت و دقت ارائه خدمات

امداد گران کفی خودروبر شهریار بلافاصله پس از تماس شما به طرف لوکیشن اعلامی شما حرکت میکنند و تنها در عرضه چند دقیقه خود را به محل خودروی شما می‌رسانند و خودروی شما صحیح و سالم و سریع به مکان مورد نظرتان تحویل می‌دهند.

حمل خودرو به سراسر کشور

کفی خودروبر شهریار کلیه خدمات حمل خودرو را برای انواع خودروها از شهریار به سراسر کشور ارائه میکند.

حمل خودرو به خارج از کشور

کفی خودروبر شهریار علاوه بر حمل خودرو با کفی خودروبر شهریار به سراسر کشور، حمل خودرو به خارج از کشور نیز دارد جهت هماهنگی و درخواست حمل خودرو به خارج از کشور با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

مشتری مداری

تیم کفی خودروبر شهریار و همچنین کلیه تیم‌های خودروبر۲۴۷ موظف به رعایت اخلاق حرفه ای در کار و همچنین رعایت اصول مشتری مداری هستند تمامی کارکنان و امدادگران تیم های ما همگی با صبر و حوصله و بسیار دقیق و سریع و کاملا خوش برخورد کلیه خدمات امدادی شما عزیزان را از سراسر کشور انجام می‌دهند و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات امدادی به شما عزیزان می‌باشند.

راهنمایی فنی تلفنی

راهنمایی فنی به صورت تلفنی و کاملا رایگان صرفا برای دسترسی آسان شما به کارشناسان فنی ما در هر لحظه و هرجا در همان زمان آنی گذاشته شده است تا شما عزیزان در هر کجا از کشور که باشید هنگام رخ دادن مشکلی برای خودرویتان بتوانید برای درخواست کمک و حل کردن مشکل فنی خودرو با امداد گران ما تماس بگیرید هنگام تماس شما با کارشناسان فنی ما مشکل خودروی خود را کامل و صریح بیان کنید اگر مشکل خودرویتان جزئی باشد کارشناسان ما به طور دقیق و کامل راهنمایی های لازم را رائه می‌دهند تا خود به آسانی بدون اتلاف وقت و بدون هزینه مشکل خودرویتان را رفع کرده و به مسیر خود بدون نگرانی و معطلی ادامه دهید.

ماشین های مجهز امدادی

کفی خودروبر شهریار مجهز به ماشین های پیشرفته امدادی برای خدمات حمل خودرو نظیر خودروبر شهریار، یدک کش و جرثقیل ماشین بر می‌باشد.

خودروبر۲۴۷ را بشناسیم!!!

خودروبر۲۴۷ یک امداد خودرو رسمی وقانونی است که به صورت گسترده و سراسری در سطح کشور در حوزه کلیه خدمات امدادی بخصوص حمل خودرو به سراسر کشور و حتی خارج از کشور فعالیت می‌کند. این امداد خودرو بیش از ۱۵ سال است که فعالیت خود را از استان آذربایجان شرقی شروع کرده رفته رفته فعالیت خود را به سطح کشور رسانده است.

خودروبر۲۴۷ هم اکنون جزو بزرگترین امداد خودروهای کشور محسوب می‌شود که هر کجا از کشور عزیزمان که باشید کافیست با امداد خودروی ما تماس بگیرید کارشناسان ما پاسخگوی شما از سراسر کشور می‌باشند و پس دریافت آدرس دقیق شما نزدیکترین تیم امداد خودرو خودروبر۲۴۷ را برایتان اعزام می‌کنند که در سریعترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و پس از بررسی وضعیت و مشکل خودرویتان کاملا سریع و با دقت لازم خدمات امدادی مورد نیاز را برایتان ارائه می‌کنند.

نمایندگی‌ها

خودروبر۲۴۷ در حاضر نه تنها در استانهای آذربایجان شرقی بلکه در سراسر کشور هم نمایندگی دارد و خود این امداد خودرو در سراسر کشور فعالیت میکند و هم کلیه نمایندگی های این امداد خودرو مستقیما تحت پوشش خودروبر۲۴۷ بوده و زیر نظر اینان فعالیت می‌کنند. و از تضمین و پشتیبانی مستقیم خودروبر۲۴۷برخوردارند.

برخی از شهرها:

خودروبر تهران

کفی خودروبر اسلامشهر

کفی خودروبر ایواوغلی

کفی خودروبر شوط

امداد خودرو مرند

امداد خودرو تبریز

کفی خودروبر اشنویه

کفی خودروبر خوی


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9