کفی خودروبر ری

کفی خودروبر ری یکی از امداد خودروهای شهرستان ری است. شهرستان ری یکی از شهرستان‌های استان تهران در ایران است. مرکز این شهرستان شهر ری است که واقع در منطقه ۲۰ از شهرداری تهران است. امداد خودرو ری انواع خودروهای ایرانی و خارجی را با کفی خودروبر ری همه روزه بصورت شبانه روزی از ری به سراسر کشور حتی خارج از کشور حمل میکند.

جهت درخواست کلیه خدمات حمل خودرو از ری به سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید و جهت تماس سریع روی شماره زیر کلیک کنید.

مجوزها

کفی خودروبر ری دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه،تعزیرات و اتحادیه امداد خودرو کشور می‌باشد. این امداد خودرو یکی از نمایندگی های خودروبر۲۴۷ می باشد و نزدیک به ۲۰ سال سابقه امدادی در سراسر کشور دارد. کفی خودروبر ری همه روزه به صورت شبانه روزی در حوزه امدادی برای کلیه خدمات حمل خودرو از ری به سراسر کشور بدون تعطیلی فعالیت می‌کند. تیم کفی خودروبر ری متشکل از رانندگان برای انواع خدمات حمل خودرو، کارشناسان فنی برای کلیه مشکلات فنی خودروها و امدادگران برای سایر خدمات امدادی می‌باشند.

خدمات حمل خودرو کفی خودروبر ری

_کفی خودروبر ری

_یدک کش ری

_جرثقیل ماشین بر

_حمل خودرو به سراسر کشور

_حمل خودرو به خارج از کشور

کفی خودروبر ری

تیم امدادی کفی خودروبر ری کلیه خدمات حمل خودرو رابرای انواع خودروهای ایرانی، خارجی ولوکس در ری ارائه میکند و همچنین انواع خودروها را با کفی خودروبر ری از ری به سراسر کشور ۲۴ ساعته در طول هفته انتقال می‌دهد. جهت انتقال یا حمل انواع خودرو از ری به سراسر کشور با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

حمل خودرو به داخل و خارج از کشور

کفی خودروبر ری کلیه خدمات حمل خودرو را برای انواع خودروها از ری به سراسر کشور به صورت شبانه روزی در طول هفته حتی جمعه ها ارائه میکند. کفی خودروبر ری علاوه بر حمل خودرو از ری به سراسر کشور، حمل خودرو از تمام نقاط کشور به خارج از کشور نیز دارد. جهت درخواست حمل خودرو از ری یا سراسر استان تهران به مقصد خارج از کشور با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

مزایای کفی خودروبر ری چیست؟؟!

_خدمات شبانه روزی

_ارائه کلیه خدمات همه روزه بدون تعطیلی

تیم متخصص و با سابقه

_ماشین های مجهز امدادی

_ارائه کلیه خدمات به نرخ مصوب دولتی

_مشتری مداری

_سرعت و دقت بالا

_کیفیت بالا با تضمین

_پشتیبانی خدمات

_حمل خودرو به سراسرکشور

_حمل خودرو به خارج از کشور

_نمایندگی در سراسر کشور

_پاسخگوی تلفنی فنی

نرخ مصوب دولتی

همانطور که میدانید برای ۹۰ درصد شغل ها اتحادیه مربوط به آن صنف وجود دارد و شغل امدادخودروها هم از این قضیه مستثنی نیست و همانطور که میدانید کلیه قیمت ها و هزینه ها توسط اتحادیه ها اعلام می‌شود و برای امداد خودروها نیز اینگونه است و کلیه قیمت های ما برای کلیه خدمات امدادی به نرخ مصوب اتحادیه ارائه می‌شود.

گزیده‌ای از خودروبر۲۴۷ :

کفی خودروبر ری یکی از امداد خودروهای خودروبر۲۴۷ است که زیر نظر خودرور۲۴۷ فعالیت می‌کند. خودروبر۲۴۷ که نام این سایت می‌باشد یک امداد خودرو کشوری و بسیار بزرگ است که نزدیک به ۲۰ سال سابقه امدادی و همچنین خدمات حمل خودرو به سراسر کشور دارد.

این امداد خودرو به دلیل گسترده بودن و سراسری بودن و تحت پوشش قرار دادن کلیه استانها و شهرهای کشور برای دسترسی آسان شما عزیزان به کلیه این شهرها واطاعات و شماره های مربوط به هر شهر این سایت معتبر و رسمی راه اندازی شده است تا همه هم وطنان عزیز از هر نقطه از کشور عزیزمان به آنها دسترسی داشته باشند تا بدون معطلی مشتریان هر شهر با شماره مربوط به همان شهر ومنطقه تماس بگیرند.

خودروبر ۲۴۷ یکی از پیشکسوتان حوزه امدادی که از دهه ۸۰ فعالیت خود را به عنوان یک امداد خودرو و با مجوز رسمی از سازمان ترافیک و تعزیرات و اتحادیه امداد خودرو در کشور آغاز کرده و به مرور زمان کار خود را گسترش داده است.

خودروبر۲۴۷ هم اکنون حدودا سراسر مناطق کشور را تحت پوشش قرار داده است یعنی هر نقطه از کشور که باشید فقز با یک تماس کوتاه با این امداد خودرو و دادن آدرس مورد نظر خود و توضیح مشکل خودرو و یا اینکه بازگوی درخواست خدمات مورد نیازتان با کارشناسان ما در عرضه چند دقیقه نزدیکترین امداد خودروی مورد نظر به آدرس مورد نظر شما اعزام میشود و با دقت و سریعترین زمان ممکن بدون معطلی کار شما توسط امدادگران ما انجام داده میشود.

کلیه خدمات امداد خودرو سراسری در سراسر کشور(خودروبر۲۴۷)

_کفی خودروبر ری

_یدک کش ری

_جرثقیل ماشین بر

_مکانیک سیار

_امداد باطری سیار

_امداد قفل و سوئیچ سیار

_پنچرگیری سیار

_سوخت رسانی سیار

_حمل خودرو به سراسر کشور

_حمل خودرو به خارج از کشور

_پاسخگوی فنی رایگان(تلفنی)

پاسخگوی فنی تلفنی

هنگام تماس شما با امداد خودروهای ما در سراسر کشور کارشناسان ما پس از پاسخ به تماس شما و پرسش اطلاعات مربوطه مانند مشکل خودرو یا نوع خدمات درخواستی شما اگر مشکل خودروی شما فنی باشد

کارشناس مربوطه پس از پرسش و دریافت اطلاعات فنی خودرو به شما اعلام میکند که خودروی شما در چه وضعیتی است اگر مشکل جدی باشد نزدیکترین امداد خودرو (مکانیک سیار) به آدرس شما را به محل اعزام می‌کند اما مشکل خودروی شما اگر جزئی بوده و خودتان بتوانید از پس آن برآیید کارشناس مربوطه شما را راهنمایی کرده و کلیه جزئیات را برایتان توضیح می‌دهد تا خودتان بدون هزینه و بدون معطلی کار فنی خودرویتان را انجام داده و به مسیر خود ادامه دهید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته بدون تعطیلی همه روزه پاسخگوی تماس های شما عزیزان از سراسر کشور می‌باشند.

برخی از شهرهای مرتبط :

خودروبر تهران

کفی خودروبر اسلامشهر

کفی خودروبر شهریار

کفی خودروبر قدس

کفی خودروبر ملارد

کفی خودروبر صالحیه

کفی خودروبر بهارستان

کفی خودروبر پاکدشت

کفی خودروبر قرچک

کفی خودروبر ورامین

کفی خودروبر گلستان


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9