یدک کش گچین

یدک کش گچین یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای و باسابقه در حوزه حمل خودرو در گچین و همچنین سراسر استان هرمزگان است. روستای گچین بندرعباس از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس استان هرمزگان می باشد که در جنوب ایران قرار دارد. این روستا در دامنه تپه گچین واقع شده و در حد فاصل ۵۰ کیلومتری بندرعباس و ۳۵ کیلومتری بندرخمیر می باشد.

جهت درخواست هرگونه خدمات حمل خودرو با یدک کش در گچین با شماره زیر تماس حاصل فرمائید. کارشناسان ما همه روزه به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می‌باشند.

جهت انتقال خودرو با یدک کش در گچین با یدک کش با شماره ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرد

یدک کش گچین
یدک کش در گچین
شماره یدک کش در گچین
شماره یدک کش شبانه روزی در گچین

کلیه خدمات مجموعه یدک کش گچین

  1. کفی خودروبر گچین
  2. یدک کش گچین
  3. جرثقیل ماشین بر گچین
  4. حمل خودرو به سراسر کشور
  5. حمل خودرو به خارج از کشور
  6. راهنمای تلفنی رایگان

یدک کش گچین

یدک کش گچین انواع ماشین‌های تعمیری، تصادفی، اسقاطی و تمامی خودروهای مشکل دار و در راه مانده را به درخواست صاحب خودرو از گچین به مقصد مورد نظر مشتری حمل می‌کند. جهت درخواست یدک کش از گچین به سراسر کشور به صورت شبانه روزی با شماره یدک کش گچین ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید.

جرثقیل ماشین بر گچین

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و..توسط جرثقیل ماشین بر گچین به صورت شبانه روزی انجام می‌شود. علاوه بر آن خودروهایی که به هر دلیل در جایی افتاده یا گیر کرده‌اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به محل مورد نظر صاحب خودرو حمل می‌شود.

حمل خودرو گچین

یدک کش گچین خدمات خود را به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از گچین به سراسر کشور یا خارج از کشور کافیست با شماره ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید.

یدک کش شبانه روزی گچین

یدک کش گچین یکی از مجموعه‌های بزرگ و معتبر حمل خودرو در کشور است که نزدیک به دو دهه است که در حوزه انواع خدمات حمل خودرو به صورت شبانه روزی در گچین فعالیت می‌کند. عمده فعالیت این مجموعه حمل خودرو به روش های مختلف مثلا حمل خودرو با کفی خودروبر،حمل خودرو با یدک کش،حمل خودرو با جرثقیل ماشین بر از هر شهری که مدنظر شما باشد به سراسر کشور می‌باشد.

مجوزها

یدک کش گچین دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات می‌باشد. این مجموعه هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد که یدک کش گچین فقط یکی از آنهاست و جزوه بزرگترین مجموعه های حمل خودرو در کشور است که سراسر کشور را تحت پوشش قرار داده است.

گروه یدک کش گچین متشکل از رانندگان،کارشناسان فنی و گروه پشتیبانی می‌باشند که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته آماده ارائه انواع خدمات امدادی و حمل خودرو بدون تعطیلی در سراسر کشور می‌باشند. جهت ارتباط با تیم ما در گچین کافیست با شماره ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

سایت رسمی مجموعه حمل خودرو گچین

این مجموعه دارای سایت معتبر و رسمی است که از طریق آن می‌توانید به کلیه شهرهای کشور جهت درخواست حمل خودرو و دیدن تمامی خدمات و شماره‌های شهرهای مورد نظر دسترسی سریع و آسان داشته باشید کافیست وارد صفحه اصلی سایت خودروبر۲۴۷ شوید و همه شهرها را مشاهده کنید.

نرخ دولتی

تمامی خدمات مجموعه ما به نرخ اتحادیه امداد خودرو کشوری محاسبه می‌شود و هیچ گونه قیمت مغایر با قیمت اتحادیه در خدمات تیم ما مشاهده نخواهید کرد.

نمایندگی

مجموعه حمل خودرو گچین در سراسر کشور نمایندگی دارد و یدک کش گچین فقط یکی از نمایندگی های این امداد خودرو در کشور می‌باشد.

قطعات اصل

تمامی قطعات استفاده شده از طرف تیم ما برای مشکلات فنی و تعمیری خودروها کاملا اورجینال و کاملا تضمینی می‌باشد.

تضمین

تمامی خدمات یدککش گچین کاملا تضمینی و با کیفیت مثال زدنی بوده و همه روزه به صورت شبانه روزی می‌باشند.

شماره یدک کش در گچین / ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹

برخی از شهرهای فعال:

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو مرند

یدک کش جلفا

یدک کش صوفیان


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9