یدک کش خمیر

یدک کش خمیر یکی از مجموعه‌های کاربلد و بزرگ در حوزه حمل خودرو در خمیر است. شهرستان خمیر یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان است. مرکز این شهرستان، شهر بندر خمیر است. این شهرستان در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۸۳ از شهرستان بندرعباس جدا شد و مستقل گردید.

جهت درخواست هرگونه خدمات حمل خودرو با یدک کش در شهرستان خمیر با شماره زیر تماس حاصل فرمائید کارشناسان ما همه روزه به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می‌باشند.

جهت انتقال خودروهای نقص فنی و تصادفی با یدک کش خمیر با ما تماس بگیرید.

یدک کش خمیر
یدک کش شبانه روزی خمیر
شماره یدک کش در خمیر
شماره یدک کش شبانه روزی خمیر

کلیه خدمات مجموعه یدک کش خمیر

  1. کفی خودروبر خمیر
  2. یدک کش خمیر
  3. جرثقیل ماشین بر خمیر
  4. حمل خودرو به سراسر کشور
  5. حمل خودرو به خارج از کشور
  6. راهنمای تلفنی رایگان

یدک کش خمیر

یدک کش خمیر انواع ماشین‌های تعمیری، تصادفی، اسقاطی و تمامی خودروهای مشکل دار و در راه مانده را به درخواست صاحب خودرو از شهرستان خمیر به مقصد مورد نظر مشتری حمل می‌کند. جهت درخواست یدک کش از خمیر به سراسر کشور به صورت شبانه روزی با شماره یدک کش خمیر ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید.

جرثقیل ماشین بر خمیر

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و..توسط جرثقیل ماشین بر خمیر به صورت شبانه روزی انجام می‌شود. علاوه بر آن خودروهایی که به هر دلیل در جایی افتاده یا گیر کرده‌اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به محل مورد نظر صاحب خودرو حمل می‌شود یا حتی ماشین هایی که کنار خیابان در قسمت های پارک ممنوع پارک کرده‌اند توسط پلیس راهنمایی رانندگی جریمه و با جرثقیل ماشین بر به پارکینگ منتقل می‌شوند.

حمل خودرو خمیر

یدک کش خمیر خدمات خود را به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از خمیر به سراسر کشور یا خارج از کشور کافیست با شماره ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید.

یدک کش شبانه روزی خمیر

یدک کش خمیر یکی از مجموعه‌های بزرگ و معتبر حمل خودرو در کشور است که نزدیک به دو دهه است که در حوزه انواع خدمات حمل خودرو به صورت شبانه روزی در خمیر فعالیت می‌کند. عمده فعالیت این مجموعه حمل خودرو به روش های مختلف مثلا حمل خودرو با کفی خودروبر،حمل خودرو با یدک کش،حمل خودرو با جرثقیل ماشین بر از هر شهری که مدنظر شما باشد به سراسر کشور می‌باشد.

مجوزها

یدک کش خمیر دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات می‌باشد. گروه یدک کش خمیر متشکل از رانندگان،کارشناسان فنی و گروه پشتیبانی می‌باشند که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته آماده ارائه انواع خدمات امدادی و حمل خودرو بدون تعطیلی در سراسر کشور می‌باشند. جهت ارتباط با تیم ما در خمیر کافیست با شماره ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

سایت رسمی مجموعه حمل خودرو خمیر

این مجموعه دارای سایت معتبر و رسمی است که از طریق آن می‌توانید به کلیه شهرهای کشور جهت درخواست حمل خودرو و دیدن تمامی خدمات و شماره‌های شهرهای مورد نظر دسترسی سریع و آسان داشته باشید کافیست وارد صفحه اصلی سایت خودروبر۲۴۷ شوید و همه شهرها را مشاهده کنید.

نرخ دولتی

تمامی خدمات مجموعه ما به نرخ اتحادیه امداد خودرو کشوری محاسبه می‌شود و هیچ گونه قیمت مغایر با قیمت اتحادیه در خدمات تیم ما مشاهده نخواهید کرد.

نمایندگی

مجموعه حمل خودرو خمیر در سراسر کشور نمایندگی دارد و یدک کش خمیر فقط یکی از نمایندگی های این امداد خودرو در کشور می‌باشد.

قطعات اصل

تمامی قطعات استفاده شده از طرف تیم ما برای مشکلات فنی و تعمیری خودروها کاملا اورجینال و کاملا تضمینی می‌باشد.

تضمین

تمامی خدمات یدککش خمیر کاملا تضمینی و با کیفیت مثال زدنی بوده و همه روزه به صورت شبانه روزی می‌باشند.

شماره یدک کش در خمیر / ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹

برخی از شهرهای فعال:

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو مرند

یدک کش جلفا

یدک کش صوفیان


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9