یدک کش دشت امام

یدک کش دشت امام یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای و باسابقه در حوزه حمل خودرو در دشت امام و همچنین سراسر استان هرمزگان است. دشت امام (بندرعباس) روستایی از توابع بخش مرکزی ایسین میباشد. این روستا در دهستان ایسین قرار دارد و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۰۰۰ نفر (۱۷۰خانوار) بوده‌است.

جهت درخواست هرگونه خدمات حمل خودرو با یدک کش در دشت امام با شماره زیر تماس حاصل فرمائید. کارشناسان ما همه روزه به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می‌باشند.

جهت حمل خودرو با نیسان چرخگیر یا یدک کش در دشت امام و به مقصد کلیه‌ی شهرهای ایران با ما تماس بگیرید.

یدک کش دشت امام
یدک کش در دشت امام
یدک کش دشت‌امام
یدک کش شبانه روزی دشت امام

کلیه خدمات مجموعه یدک کش دشت امام

  1. کفی خودروبر
  2. یدک کش دشت‌امام
  3. جرثقیل ماشین بر دشت امام
  4. حمل خودرو به سراسر کشور
  5. حمل خودرو به خارج از کشور
  6. راهنمای تلفنی رایگان

یدک کش دشت امام

یدک کش دشت امام انواع ماشین‌های تعمیری، تصادفی، اسقاطی و تمامی خودروهای مشکل دار و در راه مانده را به درخواست صاحب خودرو از دشت امام به مقصد مورد نظر مشتری حمل می‌کند. جهت درخواست یدک کش از دشت امام به سراسر کشور به صورت شبانه روزی با شماره یدک کش دشت امام ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید.

جرثقیل ماشین بر دشت امام

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و..توسط جرثقیل ماشین بر دشت مام به صورت شبانه روزی انجام می‌شود. علاوه بر آن خودروهایی که به هر دلیل در جایی افتاده یا گیر کرده‌اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به محل مورد نظر صاحب خودرو حمل می‌شود.

حمل خودرو دشت امام

یدک کش دشت امام خدمات خود را به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از دشت امام به سراسر کشور کافیست با شماره ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید.

یدک کش شبانه روزی دشت امام

یدک کش دشت امام یکی از مجموعه‌های بزرگ و معتبر حمل خودرو در کشور است که نزدیک به دو دهه است که در حوزه انواع خدمات حمل خودرو به صورت شبانه روزی در دشت امام فعالیت می‌کند. عمده فعالیت این مجموعه حمل خودرو به روش های مختلف مثلا حمل خودرو با کفی خودروبر،حمل خودرو با یدک کش،حمل خودرو با جرثقیل ماشین بر از هر شهری که مدنظر شما باشد به سراسر کشور می‌باشد.

مجوزها

یدک کش دشت امام دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات می‌باشد. این مجموعه هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد که یدک کش دشت امام فقط یکی از آنهاست و جزوه بزرگترین مجموعه های حمل خودرو در کشور است که سراسر کشور را تحت پوشش قرار داده است.

گروه یدک کش دشت امام متشکل از رانندگان،کارشناسان فنی و گروه پشتیبانی می‌باشند که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته آماده ارائه انواع خدمات امدادی و حمل خودرو بدون تعطیلی در سراسر کشور می‌باشند. جهت ارتباط با تیم ما در دشت امام کافیست با شماره ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

نرخ دولتی

تمامی خدمات مجموعه ما به نرخ اتحادیه امداد خودرو کشوری محاسبه می‌شود و هیچ گونه قیمت مغایر با قیمت اتحادیه در خدمات تیم ما مشاهده نخواهید کرد.

نمایندگی

مجموعه حمل خودرو دشت امام در سراسر کشور نمایندگی دارد و یدک کش دشت امام فقط یکی از نمایندگی های این امداد خودرو در کشور می‌باشد.

قطعات اصل

تمامی قطعات استفاده شده از طرف تیم ما برای مشکلات فنی و تعمیری خودروها کاملا اورجینال و کاملا تضمینی می‌باشد.

تضمین

تمامی خدمات یدککش دشت امام کاملا تضمینی و با کیفیت مثال زدنی بوده و همه روزه به صورت شبانه روزی می‌باشند.

سایت رسمی مجموعه حمل خودرو

این مجموعه دارای سایت معتبر و رسمی است که از طریق آن می‌توانید به کلیه شهرهای کشور جهت درخواست حمل خودرو و دیدن تمامی خدمات و شماره‌های شهرهای مورد نظر دسترسی سریع و آسان داشته باشید کافیست وارد صفحه اصلی سایت خودروبر۲۴۷ شوید و همه شهرها را مشاهده کنید.

شماره یدک کش در دشت امام / ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹

برخی از شهرهای فعال:

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو مرند

یدک کش جلفا

یدک کش صوفیان


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9