امداد خودرو رودان

اگر خودروی شما در رودان با مشکل مواجه شده است با امداد خودرو رودان تماس بگیرید. شماره تماس سریع: ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹

جهت اعزام تکنسین‌های امداد خودرو در رودان می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید تا مجرب‌ترین امدادگر ما به محل شما اعزام شده و مشکل خودروی شما را رفع کند.

خدمات امداد خودرو رودان

خودروبر رودان

خودروبر کفی

خودروبر کفی برای حمل تمامی ماشین های ایرانی و خارجی و لوکس از مبدا خودرو تا مقصد تعیین شده توسط مشتری، با امنیت تضمینی برای سراسرکشور

خودروبر تهران مرند امداد خودروی مرندخوروبر کفی

یدک کش

با مجهزترین ماشین های امدادی یدک کش یا خودروبر به صورت شبانه روزی برای سراسر کشور

امداد خودرو مکانیک سیار تعمیر در محلخوروبر کفی

مکانیک سیار

تعمیر در محل با مجهزترین ابزارهای فنی مختص تعمیرخودرو در هر زمان و هر مکانی که باشید

امداد خودرو تهران باطری ساز سیار تهران امداد باطری تهران خودرو بر کفی تهرانخوروبر کفی

امداد باطری سیار

برطرف کردن هرگونه ایراد باطری خودروی شما یا شناسایی ایرادات آن و رساندن خودروی شما به نزدیک ترین تعمیرگاه به صورت شبانه روزی در هر جایی که باشید

مزایای امداد خودرو رودان

  • کادر مجرب
  • دارای مجوز از سازمان ترافیک پایانه و تعزیرات و اتحادیه‌ی امداد خودروی کشوری
  • سریع و فوری
  • لوازم و ادوات استاندارد و به روز
  • ارزان و مقرون به صرفه
  • با نرخ مصوب دولتی
  • تضمینی و با ایمنی کامل
  • حمل خودرو در تمامی نقاط ایران
امداد خودرو رودان
آماده‌ی ارایه‌ی خدمات امداد خودرو در جاده‌ها و داخل شهر

امداد خودرو رودان

جهت اعزام فوری تکنسین امداد خودرو در رودان با شماره ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید.

امداد گران امداد خودرو رودان آماده‌ی ارایه‌ی خدمات فوری و با کیفیت امدادی در ۲۴ ساعت ۷ روز هفته می‌باشند. تکنسین‌های امدادخودرورودان مجموعه‌ای از مکانیک‌ها، باتری سازها و … هستند که بعد از کسب تجربه در سالیان متوالی گروه امدادگران رودان را تشکیل داده و آماده‌ی ارایه‌ی خدمات امدادی می‌باشند.

سایر خدمات امداد خودرو

حمل خودرو در سراسر شهرهای ایران و کشورهای همسایه

با توجه به امکانات و ماشین‌های استاندارد و تجربه‌ی سالیان دراز می‌توانیم خودروی شما را در سراسر ایران به صورت بین شهری و از ایران به کشورهای همسایه حمل کنیم. در این روش ماشین شما روی یک کفی خودروبر استاندارد قرار می‌گیرد و بعد از تثبیت خودرو روی کفی، کفی خودروبر ماشین شما را به صورت ایمن به مقصد مورد نظر شما حمل می‌کند.

مکانیک سیار

برخی از صاحبان خودروها قبل از حمل خودروی خود از ما می‌خواهند تا خودروی آنها را در محل خراب شده تعمیر کنیم. لذا کادر امداد خودرو در رودان دوره‌های تعمیر خودرو را سپری کرده‌اند و آماده‌ی ارایه‌ی خدمات مکانیکی در محل شما هستند.

باتری ساز سیار

اگر خودروی شما مشکل برق یا باتری دارد یا اگر خودروی شما باتری خالی کرده‌ است می‌توانید از خدمات باتری ساز سیار استفاده کنید. تکنسین‌های ما مشکل برق خودروی شما را رفع و با یک باتری اضافه خودروی شما را راه اندازی می‌کنند و در صورت درخواست شما باتری خودروی شما را با باتری نو تعویض می‌کنند.

امداد قفل و سویچ

اگر درب ماشین شما قفل شده یا کلید خود را گم کرده‌اید با ما تماس بگیرید. تکنسین‌های ما درب خودروی شما را در سریع‌ترین زمان و بدون تلفات به خودروی شما باز کرده و خودروی شما را راه اندازی می‌کنند.

خدمات سوخت رسانی

اگر سوخت خودروی شما در بین راه تمام شده و نمی‌توانید بنزین تهیه کنید امداد گران ما با ماشین مخصوص سوخت رسانی، سوخت مورد نیاز شما را به محل شما آورده و باک خودروی شما را پر می‌کنند.

کی با امداد خودرو در رودان تماس بگیریم

اگر شما تصادف کردید یا خودروی شما با مشکل فنی مواجه شده و شما روشن نمی‌شود و یا روشن می‌شود اما به هر دلیل نمی‌تواند حرکت کند بعد از بازرسی کامل قسمت‌های مختلف با هدف راه اندازی خودرو، با ما تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را به تکنسین‌های ما توضیح دهید تا در صورت امکان تکنسین‌های ما مشکل خودروی شما را تلفنی رفع کنند. اگر مشکل خودروی شما به صورت تلفنی رفع نشد در صورت درخواست شما امداد گران ما به محل شما اعزام خواهند شد.

امداد خودرو شبانه روزی رودان

شما می‌توانید در ۲۴ ساعت ۷ روز هفته با امداد خودرو در رودان تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند.شماره تماس: ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹

برخی از نمایندگی‌های ما: خودروبر مرند، خودروبر تهران، خودروبر تبریز

برخی از نمونه کارهای ما


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9