خودروبر گرگان

خودروبر گرگان با بیش از ۱۵ سال سابقه امدادی در کل کشور با نام خودروبر۲۴۷ فعالیت می‌کند، خوروبر۲۴۷دارای مجوز رسمی از اتحادیه امداد خودرو و سازمان ترافیک و تعزیرات کشور می‌باشد. شرکت خودروبر۲۴۷ در سراسر کشور شعبه دارد که یکی از آنها خودروبر گرگان می‌باشد، شما مردم عزیز استان گرگان در هر کجا از استان که باشید به صورت شبانه روزی می‌توانید برای درخواست هرگونه خدمات امدادی برای انواع ماشین ها با شماره زیر تماس بگیرید.

خدمات امدادخودرو

کفی خودرو بر گرگان-خودروبر گرگان-خودرو بر گرگان-خودرو سوار گرگان-ماشین بر گرگان- کفی خودرو سوار گرگان

خودروبرکفی

انتقال انواع خودروهای صفرایرانی و خارجی و لوکس با خودروبرکفی، خودرو سوار در اسرع وقت به سراسر کشور به صورت شبانه روزی

کفی خودروبر سمنان-امداد خودرو سمنان-خودرو سوار سمنان

یدک کش

حمل ماشین های تصادفی، تعمیری با هرماشینی که در راه مانده وقادر به حرکت نمی باشد با خودرو یدک کش یا جرثقیل در سراسر استان گرگان بصورت شبانه روزی

خودروبر بندرترکمن-خودرو بر بندرترکمن-خودرو سوار بندر ترکمن

مکانیک سیار

تعمیر در محل انواع ماشین های ایرانی وخارجی توسر امدادگران کار بلد وحرفه ای در سریع ترین زمان ممکن در سراسر استان گرگان به صورت شبانه روزی

امداد خودرو تهران باطری ساز سیار تهران امداد باطری تهران خودرو بر کفی تهرانخوروبر کفی

امداد باطری سیار

عیب یابی، تعمیریا تعویض باطری انواع خودروهای ایرانی و خارجی به صورت شبانه روزی در سراسر استان گرگان

شهرهای تحت پوشش

  • گرگان
  • گنبدکاووس
  • بندرترکمن
  • علی آبادکتول
  • آزادشهر
  • کردکوی
  • کلاله
  • آق قلا
  • مینودشت
  • گالیکش
  • بندرگز
  • گمیشان
  • رامیان
  • مراوه

راهنمای تلفنی

راهنمای تلفنی برای هزینه اضافه نکردن و تسریع در کارای شما عزیزان می‌باشد. شما با تماس با کارشناسان ما مشکل خودروی خود را کامل بیان میکنید و در صورت وجود مشکل فنی جزئی کارشناسان ما شما را راهنمایی می‌کنند و راه برطرف کردن آن مشکل را پشت تلفن برای شما شرح می‌دهند و شما خیلی راحت بدون دردسر و بدون معطلی تنها با یک تماس ساده و با راهنمایی درسته کارشناسان امداد خودرو گرگان مشکل خود را حل کرده و و از کار و برنامه روزانه خود نیز بازنمی‌مانید.

اما چنانچه مشکل شما جدی بوده و خارج از توان شما باشد و نیاز به تعمیر حرفه ای توسط امدادگران ما باشد یا نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه یا نمایندگی یا محل مورد نظر شما باشد، آنموقع امداد گران ما در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و در سریع ترین زمان ممکن کار شما را انجام می‌دهند.

حمل خودرو به خارج از کشور

خودروبر ۲۴۷ علاوه بر خدمات امدادی ذکر شده و حمل خودرو در سراسر کشور، حمل خودرو به خارج از کشور از همه شهرهای کشور را نیز دارد و هموطنان عزیز می‌توانند از طریق تماس با کارشناسان ما در این باره راهنمایی شده و اطلاعات و شرایط مورد نیاز را جویا شوند.

همچنین برای حمل خودرو به خارج از کشور توسط امدادگران ما همه مجوزهای مربوطه اخذ شده و همه استاندارهای بین المللی نیز رعایت می‌شود، خودروی شما صحیح وسالم و به صورت کاملا تضمینی و با امنیت کامل در سریع ترین زمان ممکن به مقصد می‌رسد.

انواع خدمات حمل خودرو گرگان: ماشین بر گرگان ، حمل خودرو گرگان ،خودرو سوار گرگان

امداد گران خودروبر۲۴۷ به صورت ۲۴ساعت در ۷روزه هفته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر کشور می باشند.

کلیه خدمات امدادی برای انواع ماشین های ایرانی و خارجی و لوکس با مجوز رسمی از سازمان های مربوطه و با بیمه و بارنامه رسمی و دولتی ارائه میشود. میزان قابلیت جابجایی بار در شرکت خودروبر۲۴۷ تا سقف دوتن است.

شرکت خودروبر۲۴۷ علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا دارای خدمات دیگری مثل پنچری سیار، امداد قفل و سوئیچ، سوخت رسانی سیار می‌باشد که عزیزان گرگانی در سراسر استان گرگان می‌توانند به صورت شبانه روزی از خدمات این امداد خودرو استفاده کنند.

افتخاره ما میزان رضایت مشتریان عزیزمان در سراسر کشور بوده همچنین سابقه درخشان خودروبر ۲۴۷ در سراسر ایران و وجود امدادگران زبده و باسابقه در تیم ما می‌باشد که مایه خوشحالی و افتخارماست.

برخی از شهرهای فعال
خودروبر تهران
خودروبر یزد
یدک کش مرند
یدک کش تبریز


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9