یدک کش بازرگان

یدک کش بازرگان یکی از امداد خودروهای استان آذربایجان غربی است که به صورت شبانه روزی در سراسر کشور با یک تیم مجرب و خوش اخلاق فعالیت می‌کند. یدک کش بازرگان دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات می‌باشد. این امداد خودرو دارای بیش از ۱۵ سال سابقه امدادی برای انواع خودروها در سراسر کشور می‌باشد.

جهت درخواست هرگونه خدمات حمل بخصوص یدک کش در بازرگان با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

کلیه خدمات یدک کش بازرگان (امداد خودرو بازرگان)

  1. کفی خودروبر بازرگان
  2. یدک کش بازرگان
  3. جرثقیل ماشین بر بازرگان
  4. مکانیک سیار بازرگان
  5. امداد باطری سیار بازرگان
  6. امداد قفل و سوئیچ سیاربازرگان
  7. پنچرگیری سیار بازرگان
  8. سوخت رسانی سیار بازرگان
  9. حمل خودرو به سراسر کشور
  10. حمل خودرو به خارج از کشور
  11. راهنمای تلفنی رایگان

یدک کش بازرگان

یدک کش بازرگان انواع ماشین‌های تعمیری، تصادفی، اسقاطی و تمامی خودروهای مشکل دار و در راه مانده را به درخواست صاحب خودرو از بازرگان به مقصد مورد نظر مشتری حمل می‌کند. جهت درخواست یدک کش از بازرگان به سراسر کشور به صورت شبانه روزی با شماره یدک کش بازرگان ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

کفی خودروبر بازرگان

کفی خودروبر بازرگان انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی یا لوکس را به درخواست صاحب خودرو در سریع ترین زمان ممکن با کفی خودروبر بازرگان توسط رانندگان حمل خودرو بازرگان به صورت شبانه روزی به مقصد مورد نظر صاحب خودرو در سراسر کشور انتقال می‌دهند. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از بازرگان به مقصد مورد نظر شما با شماره کفی خودروبر بازرگان ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

جرثقیل ماشین بر بازرگان

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و..توسط جرثقیل ماشین بر بازرگان به صورت شبانه روزی انجام می‌شود. علاوه بر آن خودروهایی که به هر دلیل در جایی افتاده یا گیر کرده‌اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به محل مورد نظر صاحب خودرو حمل می‌شود یا حتی ماشین هایی که کنار خیابان در قسمت های پارک ممنوع پارک کرده‌اند توسط پلیس راهنمایی رانندگی جریمه و با جرثقیل ماشین بر به پارکینگ منتقل می‌شوند.

حمل خودرو به داخل و خارج از کشور

امداد خودرو بازرگان علاوه بر داخل کشور(سراسر کشور) به خارج از کشور نیز حمل خودرو با کفی خودروبر انجام می‌دهد. این امداد خودرو بازرگان خدمات خود را به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از بازرگان یا حتی کل استان آذربایجان غربی به سراسر کشور یا خارج از کشور کافیست با شماره ۰۹۱۹۶۸۱۷۵۶۷ تماس بگیرید.

خودروبر۲۴۷

خودروبر۲۴۷ یکی از امداد خودروهای بزرگ و معتبر در کشوراست که بیش از ۱۵ سال است که در حوزه انواع خدمات امدادی به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند. عمده فعالیت این امداد خودرو حمل خودرو به روش های مختلف مثلا حمل خودرو با کفی خودروبر،حمل خودرو با یدک کش،حمل خودرو با جرثقیل ماشین بر از هر شهری که مدنظر شما باشد به سراسر کشور خدمات حمل خودرو ارائه میکند.

خودروبر۲۴۷ دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات می‌باشد. این امداد خودرو هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد که یدک کش بازرگان فقط یکی از آنهاست و جزوه بزرگترین امداد خودروهای کشور است که سراسر کشور را تحت پوشش قرار داده است.

امدادگران خودروبر۲۴۷ متشکل از رانندگان،مکانیک‌ها،کارشناسان فنی و گروه پشتیبانی می‌باشند که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته آماده ارائه انواع خدمات امدادی بدون تعطیلی در سراسر کشور می‌باشند. جهت ارتباط با تیم ما در استان آذربایجان غربی کافیست با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

این امداد خودرو دارای سایت معتبر و رسمی است که از طریق آن می‌توانید به کلیه شهرهای کشور جهت درخواست امداد خودرو و دیدن تمامی خدمات و شماره‌های شهرهای مورد نظر دسترسی سریع و آسان داشته باشید کافیست روی خودروبر۲۴۷ کلیک کنید و همه شهرها را مشاهده کنید.

چرا خودروبر۲۴۷ را انتخاب کنیم؟؟!!

  1. دارای مجوزهای رسمی از سازمانهای مربوطه
  2. بیش از ۱۵ سال سابقه
  3. امداد رسانی همه روزه به صورت شبانه روزی
  4. امدادگران باسابقه و کاربلد
  5. کارشناسان متخصص
  6. راهنمای تلفنی رایگان
  7. دفترمرکزی
  8. سایت معتبر و رسمی
  9. گزینه ارسال لوکیشن از واتساپ
  10. استفاده از GPS در صورت نیاز
  11. نرخ دولتی
  12. تیم حرفه ای و قوی
  13. تحت پوشش قراردادن تمام استان و شهرهای کشور
  14. حمل خودرو به سراسر کشور
  15. حمل خودرو به خارج از کشور
  16. نمایندگی در سراسر کشور
  17. تضمین کیفیت خدمات
  18. پشتیبانی
  19. استفاده از قطعات اصل
  20. ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن
  21. ارائه خدمات با کیفیت مثال زدنی
  22. مشتری مداری
  23. رعایت اخلاق حرفه ای در کار

نرخ دولتی

تمامی خدمات امداد خودروی ما به نرخ اتحادیه امداد خودرو کشوری محاسبه می‌شود و هیچ گونه قیمت مغایر با قیمت اتحادیه در خدمات تیم ما مشاهده نخواهید کرد.

نمایندگی

خودروبر ۲۴۷ در سراسر کشور نمایندگی دارد و یدک کش بازرگان فقط یکی از نمایندگی های این امداد خودرو در کشور می‌باشد.

قطعات اصل

تمامی قطعات استفاده شده از طرف تیم ما برای مشکلات فنی و تعمیری خودروها کاملا اورجینال و کاملا تضمینی می‌باشد.

تضمین

تمامی خدمات یدک کش بازرگان (خودروبر۲۴۷) کاملا تضمینی و با کیفیت مثال زدنی بوده و همه روزه به صورت شبانه روزی می‌باشند.

شماره یدک کش در بازرگان / ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰

برخی از شهرهای فعال:

امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو مرند

امداد خودرو صوفیان

امداد خودرو جلفا

یدک کش جلفا

یدک کش صوفیان


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9