کفی خودروبر میانه

کفی خودروبر میانه با بیش از ۱۵ سال سابقه امدادی دارای تیم حرفه ای متشکل از رانندگان، مکانیک‌های حرفه‌ای،کارشناسان متخصص فنی و امدادگران می‌باشد. کفی خودروبر میانه یک امداد خودور بسیار قوی و حرفه‌ای در میانه است که مجهز به ماشین‌ها و ابزارآلات پیشرفته و به‌روزه امدادی برای خدمات رسانی در حوزه امدادی برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی می‌باشد.

برای درخواست هرگونه خدمات امدادی برای انواع خودروها در میانه و یا کل استان آذربایجان شرقی با شماره زیر تماس بگیرید.

حمل خودرو کفی خودروبر میانه

  • کفی خودروبر میانه
  • کفی حمل خودرو میانه
  • کفی خودروسوار میانه
  • کفی ماشین بر میانه
  • یدک‌کش میانه
  • جرثقیل ماشین بر میانه
  • حمل خودرو به خارج از کشور
کفی ماشین بر میانه - کفی حمل خودرو میانه-کفی خودروسوار میانه-ماشین بر میانه
کفی ماشین بر میانه
کفی ماشین بر میانه - کفی حمل خودرو میانه-کفی خودروسوار میانه-ماشین بر میانه
کفی حمل خودرو میانه

کفی خودروبر میانه

انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی توسط رانندگان این امداد خودرو با کفی خودروبر میانه به صورت شبانه روزی در هر روز و هرساعتی که شما درخواست کنید به سراسر کشور انتقال داده می‌شود.

قابلیت جایجایی بار توسط کفی خودروبر میانه تا سقف ۸ الی ۱۰ تن می‌باشد.

یدک‌کش میانه

انواع ماشین‎‌هایی که در جاده به دلایل مختلفی مانند تصادف،خرابی و..متوقف شده ‌اند به درخواست صاحب ماشین به تعمیرگاه یا محل درخواستی مشتری توسط رانندگان امدادخودرو با یدک‌کش میانه به صورت شبانه روزی و به سراسر کشور حمل می‌شوند.

جرثقیل ماشین بر میانه

حمل انواع خودروهای تصادفی،اسقاطی یا خودروهایی که به دلایلی مانند آوار،افتادن در گودال،افتادن در جوی آب،گیرکردن یا افتادن در مواردی مشابه به اینها به صورت شبانه روزی توسط رانندگان حرفه‌ای امداد خودرو میانه با جرثقیل ماشین بر میانه به سراسر کشور انجام می‌شود.

حمل خودرو به خارج از کشور

کفی خودروبر میانه حمل خودرو به سراسر کشور به صورت شبانه روزی در سریعترین زمان ممکن انجام می‌دهد. این امداد خودرو علاوه بر داخل کشور به خارج از کشور نیز حمل خودرو با کفی خودروبر دارد جهت هماهنگی و درخواست حمل خودرو به خارج از کشور از میانه و یا کل استان آذربایجان شرقی کافیست با این شماره ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ تماس بگیرید.

آشنایی با خودروبر ۲۴۷

خودروبر۲۴۷ یک امداد خودرو سراسری بوده که به صورت شبانه روزی در حوزه امدادیدر سراسر کشور فعالیت می‌کند. این امداد خودرو بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه امدادی در سراسر کشور را به خود اختصاص داده است. خودروبر۲۴۷ دارای مجوزهای رسمی از سازمان ترافیک و پایانه و تعزیرات و اتحادیه امداد خودرو کشور می‌باشد. امدادگران این امداد خودرو متشکل از رانندگان باتجربه و حرفه‌ای،مکانیک های متخصص و با سابقه،کارشناسان متخصص فنی و امداد گران درحوزه‌های دیگر(سوخت رسانی،پنچرگیری و..)می‌باشند که رعایت اصول کاری خودروبر ۲۴۷ که سرعت بالا و دقت کافی و کیفیت عالی ارائه خدمات و نرخ دولتی و مشتری مداری می‌باشد را بر خود لازم و ضروری می‌دانند و همگی به این ۵ اصول پایبندند.

نمایندگی

امداد خودرو کشوری با نام خودروبر ۲۴۷ در کلیه شهرهای کشور نمایندگی دارد. این امداد خودرو بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد که همگی به صورت ۲۴ساعته در۷روزه هفته مشغول ارائه انواع خدمات امدادی به انواع خودرو ها به شما عزیزان می‌باشند.

کلیه خدمات خودروبر۲۴۷

  • کفی خودروبر یا خودروسوار
  • یدک‌کش
  • جرثقیل ماشین بر
  • مکانیک سیار
  • امداد باطری سیار
  • امداد قفل و سوئیچ سیار
  • پنچرگیری سیار
  • سوخت رسانی سیار
  • حمل خودرو به سراسر کشور
  • حمل خودرو به خارج از کشور
  • راهنمای تلفنی فنی(رایگان)

مکانیک سیار

تعمیر در محل انواع خودوروهای ایرانی و خارجی توسط مکانیک متخصص و سیار تیم خودروبر۲۴۷ در سراسر کشور به صورت شبانه روزی صورت می‌گیرد.

نکاتی در مورد تعمیر و نگهداری خودرو از طرف تیم مکانیک سیار خودروبر ۲۴۷ تقدیم نگاه قشنگ شما عزیزان:

صداگیری درب صندوق و طاقچه عقب ۲۰۶

اگر خودروی ۲۰۶ شما به هنگام راننگی صدا می‌دهد با این ۳ مرحله به راحتی خودتان آن را برطرف کنید..

۱- اگر از پشت ماشین صداهایی می‌شنوید می‌توانید به وسیله یک لنت آن را برطرف کنید، در مرحله اول با باز کردن پیچ کنار صندلی عقب خودرو صندلی را کنار بزنید در پشت صندلی در دو طرف دیواره های خودرو کنار پنجره دو قسمت وجود دارد که اهرم های صندلی به آن وصل می‌شود هر کدام از آن قسمت های داخلی را به صورت جداگانه و مرتب چسب بزنید این کار باعث می‌شود که لقی نداشته باشد و باعث ایجا صدا نشود این چسب مانند یک واشر و یا رینگ در آنجا عمل کرده و جلوی تمامی صداهایی که از آن قسمت ایجاد می‌شود را می‌گیرد. پس از این کار صندلی به سرجای خود برگردانید ودر جای خود محکم کنید.

۲- مرحله دوم اطمینان از قفل درب صندوق است اگر گیرنده درب قفل صندوق شل باشد هنگام حرکت خودرو تکان خورده و باعث صداهایی آزاردهنده می‌شود پس حتما به پیچ ها دقت کنید که محکم باشند در غیر اینصورت خودتان آنها را سرجای خود محکم کنید.

۳- مرحله سوم اطمینان از پلاک خودرو است اگر پیچ های پلاک خودروی شما شل باشد یا پلاک سرجای خود محکم نباشد باعث ایجاد صدا هنگام حرکت یا بستن درب صندوق خودروی شما می‌شود که شما می‌توانید با محکم کردن پلاک به وسیله ایجاد سوراخ و بستن یک پیچ دیگر در پلاک آن را محکم کنید و یا اگر دستگاه پرچ ندارید و یا نمیخواهید سوراخ دیگری در خودرو ایجاد کنید می‌توانید با استفاده از چسب آکواریوم پلاک را سرجای خود سفت کنید و از ایجاد صدا جلوگیری کنید.

دانایی و مهارت / جلوگیری از خسارت

برخی از شهرهای فعال:

خودروبر تهران

امداد خودرو مرند

امداد خودرو تبریز

کفی خودروبر جلفا


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9