کفی خودروبر قره ضیاءالدین

کفی خودروبر قره ضیاءالدین یکی از امداد خودروهای بزرگ و مجهز استان آذربایجایجان غربی واقع در شهر قره ضیاءالدین است که دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک، پایانه و تعزیرات می‌باشد. امداد خودرو قره ضیاءالدین با تیم با سابقه و حرفه ای خود برای انواع خودروهای ایرانی، خارجی و لوکس خدمات امداد از بخصوص حمل خودرو از قره ضیاءالدین به سراسر کشور ارائه می‌دهد.

جهت درخواست هر نوع خدمات امدادی در قره ضیاءالدین و یا هر نقطه از استان آذربایجان غربی با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

کلیه خدمات امداد خودرو قره ضیاءالدین

  1. کفی خودروبر قره ضیاءالدین
  2. یدک کش قره ضیاءالدین
  3. جرثقیل ماشین بر
  4. مکانیک سیار
  5. امداد باطری سیار
  6. امداد قفل و سوئیچ سیار
  7. پنچرگیری سیار
  8. سوخت رسانی سیار
  9. حمل خودرو به سراسر کشور
  10. حمل خودرو به خارج از کشور
  11. پاسخگوی تلفنی فنی
کفی خودروبر قره ضیاءالدین
خودروبر قره ضیاءالدین

کفی خودروبر قره ضیاءالدین

تیم کفی خودروبر قره ضیاءالدین با استفاده از رانندگان کاربلد و با سابقه خود انواع خودروهای ایرانی،خارجی و لوکس را با کفی خودروبر قره ضیاءالدین به درخواست صاحب خودرو از قره ضیاءالدین تا مقصد مورد نظر شما به سراسر کشور انتقال می‌دهند. جهت درخواست انواع حمل خودرو با کفی خودروبر قره ضیاءالدین با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

پاسخگوی فنی تلفنی(رایگان)

مشاوره تلفنی صرفا برای دسترسی آسان شما به کارشناسان فنی ما در هر لحظه و هرجا در همان زمان آنی گذاشته شده است تا شما عزیزان در هر کجا از کشور که باشید هنگام رخ دادن مشکلی برای خودرویتان بتوانید برای درخواست کمک و حل کردن مشکل فنی خودرو با امداد گران ما تماس بگیرید هنگام تماس شما با کارشناسان فنی ما مشکل خودروی خود را کامل و صریح بیان کنید اگر مشکل خودرویتان جزئی باشد کارشناسان ما به طور دقیق و کامل راهنمایی های لازم را رائه می‌دهند تا خود به آسانی بدون اتلاف وقت و بدون هزینه مشکل خودرویتان را رفع کرده و به مسیر خود بدون نگرانی و معطلی ادامه دهید.

آشنایی کوتاه با خودروبر۲۴۷!!!

خودروبر۲۴۷ بیش از ۱۵ سال است که با مجوز رسمی از سازمان ترافیک،تعزیرات و پایانه فعالیت خود را در حوزه خدمات امدادی آغاز کرده است.

این امداد خودرو چند اصل مهم در کار خود دارد که تمامی تیم و زیرمجموعه ها و نمایندگی هایش موظف به رعایت آنها هستند که اول ارائه خدمات با سرعت و دقت بالاست، دوم ارائه کلیه خدمات در سراسر کشور با نرخ مصوب دولتیست و سوم مشتری مداری و رعایت اخلاق حرفه ای در کار می‌باشد. اگر از هر نقطه از کشور که هستید چنانچه برای انجام خدمات امدادی خود ما را انتخاب کنید صددرصد این ۳ اصل را در نحوه ارائه خدمات امدادگرانمان در سراسر کشور مشاهده خواهید کرد. تیم خودروبر۲۴۷ همه روزه حتی روزهای تعطیل به صورت ۲۴ ساعته برای ارائه کلیه خدمات امدادی در سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

دلایل انتخاب نمایندگی های مجموعه حمل خودرو خوی چیست؟؟!!

  1. مجوز رسمی از سازمانهای مربوطه
  2. سابقه چندین ساله و تجربه بلند مدت
  3. فعالیت امدادی ۲۴ ساعته
  4. تیم حرفه ای و متخصص
  5. مشاوره فنی تلفنی رایگان
  6. سایت معتبر و رسمی
  7. دفاتر رسمی در دو شهر
  8. گزینه فعال ارسال لوکیشن از واتساپ
  9. استفاده از GPS در مواقع نیاز
  10. نرخ مصوب دولتی
  11. تحت پوشش قرار دادن کلیه شهرهای کشور
  12. حمل خودرو به سراسر کشور
  13. حمل خودرو به خارج از کشور
  14. نمایندگی در سراسر کشور
  15. تضمین کیفیت خدمات
  16. پشتیبانی کلیه خدمات حمل خودرو به خارج از شهر یا خارج از کشور
  17. استفاده از قطعات و لوازم خودرویی اصل
  18. مشتری مداری
  19. ارائه کلیه خدمات در کم ترین زمان ممکن
  20. ارائه خدمات با کیفیت
  21. ماشین ها وابزارهای پیشرفته امدادی

نرخ دولتی

تیم خودروبر۲۴۷ و همچنین تمامی نمایندگی‌ها، زیر مجموعه ها و کلیه امداد خودروهای تحت پوشش و وابسته خودروبر۲۴۷ در سراسر کشور همگی موظف به رعایت برخی قوانین اجباری مربوط به این امداد خودرو بخصوص در قسمت قیمت ها هستند و باید کلیه قیمت های خدمات امدادی خود را به نرخ مصوب دولتی ارائه کنند. شما در هر نقطه از کشور که باشید اگر خدمات امدادی خود را به هر کدام از تیم ها در هر شهر از کشور که بسپارید کلیه خدمات به نرخ دولتی برای شما ارائه می‌گردد.

ماشین بر قره ضیاالدین
کفی حمل خودرو قره ضیاالدین

تیم متخصص کفی خودروبر قره ضیاالدین

تیم متخصص کفی خودروبر قره ضیاالدین متشکل از رانندگان زبده و کاربلد برای حمل خودرو به سراسر کشور و خارج از کشور،امداد گران برای امداد رسانی برای سایر خدمات امدادی و کارشناسان فنی برای پاسخگویی و راهنمایی فنی مشتریان به صورت تلفنی می‌باشند. جهت ارتباط با امداد گران و کارشناسان ما در کفی خودروبر قره ضیاءالدین با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

خدمات حمل خودرو کفی خودروبر قره ضیاءالدین

  • کفی خودروبر قره ضیاالدین
  • کفی حمل خودرو قره ضیاءالدین
  • ماشین بر قره ضیاالدین
  • خودروبر قره ضیاالدین
  • یدک کش قره ضیاءالدین
  • جرثقیل ماشین بر قره ضیاءالدین
  • حمل خودرو به سراسر کشور
  • حمل خودرو به خارج از کشور

کی با خودروبر قره ضیاءالدین تماس بگیرید؟؟

هر زمانی که نیاز به هرگونه حمل خودرو از جمله حمل خودرو با کفی،ماشین بر،یدک کش،جرثقیل ماشین بر،خودروبر داشتید برای انوع خودروهای شما در هر موقعیتی مانند مشکلات فنی یا حمل ماشین های تصادفی یا اسقاطی در داخل شهر یا انتقال خودروهای صفر شما به شهر دیگر در سراسر کشور و یا خارج از کشور به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته حتی روزهای تعطیل می‌توانید با خودروبر قره ضیاءالدین تماس بگیرید و بهترین خدمات را ازما بخواهید.

برخی از شهرهای مرتبط و فعال:

کفی خودروبر شوط

کفی خودروبر شاهین دژ

کفی خودروبر ارومیه

کفی خودروبر اشنویه

کفی خودروبر خوی

کفی خودروبر پلدشت


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9