کفی خودروبر ایلخچی

کفی خودروبر ایلخچی با بیش از ۱۵سال سابقه امدادی از دهه ۸۰ شروع به فعالیت نمود. این امداد خودرو دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه،تعزیرات و اتحادیه امداد خودروی کشور می‌باشد. کفی خودروبر ایلخچی به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل در حوزه امدادی بخصوص حمل خودرو از ایلخچی به سراسر کشور فعالیت می‌کند.

جهت هرگونه درخواست با کفی خودروبر ایلخچی از ایلخچی به سراسر کشور یا هرگونه خدمات حمل خودرو در ایلخچی با شماره زیر تماس بگیرید.

کفی حمل خودرو ایلخچی - کفی خودروبر ایلخچی - کفی خودروسوار ایلخچی-کفی ماشین بر ایلخچی - ماشین بر ایلخچی
کفی حمل خودرو ایلخچی - کفی خودروبر ایلخچی - کفی خودروسوار ایلخچی-کفی ماشین بر ایلخچی - ماشین بر ایلخچی

خدمات حمل خودرو کفی خودروبر ایلخچی

  • کفی خودروبر ایلخچی
  • کفی حمل خودرو ایلخچی
  • کفی خودروسوار ایلخچی
  • کفی ماشین بر ایلخچی
  • یدک کش ایلخچی
  • جرثقیل ماشین بر
  • حمل خودرو به سراسر کشور
  • حمل خودرو به خارج از کشور

کفی خودروبر ایلخچی

کفی خودروبر ایلخچی انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی را با استفاده از رانندگان زبده و باسابقه خود از ایلخچی به سراسر کشور به صورت شبانه روزی انتقال می‌دهد. مهمترین خدمات امداد خودرو ایلخچی کفی خودروبر ایلخچی با بیش از ۱۵ سال سابقه امدادی در سراسر کشور می‌باشد.جهت درخواست هرگونه انتقال خودرو با کفی خودروبر از ایلخچی یا کل استان آذربایجان شرقی به سراسر کشور با شماره ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ تماس بگیرید.

یدک کش ایلخچی

انواع خودروهای تعمیری،تصادفی یا هر خودرویی که به هردلیلی در وسط راه متوقف شده به درخواست صاحب خودرو با یدک کش ایلخچی به مقصد مورد نظر فرد درخواست کننده به صورت شبانه روزی حمل می‌شود.

جرثقیل ماشین بر ایلخچی

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و..توسط جرثقیل ماشین بر ایلخچی به صورت شبانه روزی صورت می‌گیرد. علاوه بر اینها تمامی خودروهایی که به هر دلیلی در جایی افتاده یا گیر کرده اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به محل مورد نظر مشتری حمل می‌شوند یا حتی ماشین هایی که کنار خیابان خلاف پارک کرده‌اند به دستور پلیس راهنمایی رانندگی جریمه و با جرثقیل ماشین بر به پارکینگ منتقل می‌شوند.

حمل خودرو به سراسر کشور(نمایندگی)

امداد خودرو ایلخچی یکی از نمایندگی های خودروبر ۲۴۷ است که در سراسر کشور بیش از۱۰۰ نمایندگی دارد و به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته در سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

حمل خودرو به خارج از کشور

کفی خودروبر ایلخچی علاوه بر حمل خودرو به سراسر کشور،حمل خودرو به خارج از کشور نیز در سریع‌ترین زمان ممکن دارد. جهت هماهنگی و درخواست حمل خودرو از ایلخچی یا حتی کل استان آذربایجان شرقی توسط امداد خودرو ایلخچی با کفی خودروبر ایلخچی به خارج از کشور با شماره ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ تماس بگیرید.

آشنایی با خودروبر۲۴۷

خودروبر۲۴۷یکی از امداد خودروهای بزرگ کشور و از پیشکسوتان حوزه امدادی به شمار می‌رود. این امداد خودرو دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات می‌باشد. خودروبر۲۴۷ دارای امدادگران متخصص و با سابقه امدادی متشکل از رانندگان برای حمل خودروها،مکانیک ها و کارشناسان فنی برای مشکلات فنی خودروها و امدادگران دیگر برای سایر خدمات امدادی قبیل سوخت رسانی سیار می‌باشند. امدادگران خودروبر۲۴۷ به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته اماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر کشور می‌باشند.

کلیه خدمات کفی خودروبر ایلخچی (خودروبر۲۴۷)

  • کفی خودروبر یا خودروسوار
  • یدک کش
  • جرثقیل ماشین بر
  • مکانیک سیار
  • امداد باطری سیار
  • امداد قفل و سوئیچ سیار
  • پنچرگیری سیار
  • سوخت رسانی سیار
  • حمل خودرو به خارج از کشور
  • حمل خودرو به سراسر کشور
  • پاسخگوی فنی تلفنی

مکانیک سیار

تعمیر در محل انواع خودروهای ایرانی و خارجی توسط کارشناسان فنی یا مکانیک های متخصص خودروبر۲۴۷ در سریع‌ترین زمان ممکن در سراسر کشور به صورت همه روزی و شبانه روزی انجام می‌شود.

امداد باطری سیار

در امداد باطری خودروبر۲۴۷ کارشناسان فنی ما بع از اعزام به محل درخواست مشتری در صورت ایراد باطری در مرحله اول آن را عیب یابی و بعد از آن تعمیر یا در صورت نیاز تعویض می‌کنند و همه این مراحل با اجازه و رضایت خوده مشتری صورت می‌گیرد. در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در خودروی خود بخصوص باطری به صورت شبانه روزی در هر نقطه از کشور که باشید با امداد گران ما تماس بگیرید.

امداد قفل و سوئیچ سیار

اگر چنانچه هر مشکلی برای قفل و سوئیچ خودروی شما پیش بیاید و تعمیرگاه یا فرد متخصصی نزدیک خود نداشته باشید و بخصوص اگر عجله دارید یا فردی از بستگان یا حتی کودکتان داخل خودرو گیر کرده در چنین حالتی بهترین راه حل تماس با یک متخصص است که در این حوزه تخصص و تجربه کافی داشته باشد امدادگران خودروبر۲۴۷ با استفاده از کارشناسان متخصص خود در این گزینه راه حل مشکل شما هستند زیرا در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و مشکل شما را به بهترین و راحتترین روش حل میکنند.

پنچرگیری سیار

پنچرگیری یکی از راحتترین کارهای فنی در یک خودرو است که اگر مهارت و ابزار لازم برای این کار نداشته باشید صددرصد به یکی از سخت ترین کارها برایتان تبدیل خواهد شد که هم لباستان را دراین راه نابود خواهید کرد هم ساعتها با خودروی خود مشغول شده و اعصابتان حسابی بهم میریزد بخصوص اگر جایی مهمانی دعوت باشید و یا یک جلسه کاری داشته و شدیدا عجله داشته باشید بهترین راه تماس با امداد خودروی آن محل است که در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده وبدون معطلی و دردسر پنچرگیری خودرویتان را انجام می‌دهند و شما خیلی سریع با پرداخت مبلغی ناچیز به راه خود ادامه می‌دهید.

سوخت رسانی سیار

جهت هرگونه سوخت رسانی در جاده ها در سراسر کشور با خودروبر۲۴۷ تماس بگیرید.

پاسخگوی فنی تلفنی

پس از تماس شما عزیزان با خودروبر۲۴۷ در سراسر کشور کارشناسان فنی ما به صورت تلفنی بعد از شنیدن مشکل خودروی شما اگر مشکل جزئی باشد شما را راهنمایی می‌کنند که چگونه بتوانید به تنهایی خودتان ایراد خودرویتان را برطرف کنید شما با استفاده از مشاوره تلفنی ما به صورت کاملا رایگان و بدون هزینه و به تنهایی و بدون معطلی در راه مشکل خودروی خود را حل میکنید. کارشناسان ما به صورت تلفنی و شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان در سراسر کشور می‌باشند.

برخی از شهرهای فعال:

امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو مرند

خودروبر اردبیل

خودروبر تهران


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9