خودروبر کرج

مجموعه خودروبر کرج دارای مجوز رسمی از اتحادیه امداد خودرو کرج و سازمان ترافیک، پایانه و تعزیرات کشور می باشد . خودروبر۲۴۷ در کلیه استانها و شهرهای کشور شعبه دارد که یکی از آنها نیز در استان کرج می باشد، امدادگران ما در تمام شهرهای استان کرج بصورت ۲۴ساعت در ۷روز هفته آماده ارائه انواع خدمات امدادی به شما عزیزان می باشند.

اگر درخواست هرگونه خدمات امدادی برای انواع ماشین های ایرانی، خارجی و لوکس را دارید با شماره زیر تماس بگیرید و جهت تماس سریع می توانید روی شماره زیر کلیک کنید.

خدمات امداد خودرو کرج

خودروبر کرج-جرثقیل خودروبر کرج-کفی خودروبر کرج-امداد خودروبر کرج-شماره خودروبر کرج-شماره تلفن خودروبر کرج

خودروبرکفی

انتقال انواع خودروهای صفرایرانی، خارجی و لوکس با کفی خودروبر کرج یا خودروسوار در اسرع وقت به سراسر کشور به صورت شبانه روزی

خودروبر تهران مرند امداد خودروی مرندخوروبر کفی
امداد خودرو تهران آماده ارایه ی خدمات یدک کش

یدک کش

حمل ماشین های تصادفی، تعمیری با هرماشینی که در راه مانده وقادر به حرکت نمی باشد با خودرو یدک کش یا جرثقیل در سراسر کرج بصورت شبانه روزی

ماشین بر کرج-مکانیک کرج-ماشین سوار کرج

مکانیک سیار

تعمیر در محل انواع ماشین های ایرانی وخارجی توسط امدادگران کار بلد وحرفه ای در سریع ترین زمان ممکن در سراسر کرج به صورت شبانه روزی

کفی خودرو سوار کرج-khodrosavar karaj
-ماشین بر کرج-خودروبر کرج-کفی خودرو بر کرج-خودروبر فردیس

امداد باطری سیار

عیب یابی، تعمیریا تعویض باطری انواع خودروهای ایرانی و خارجی به صورت شبانه روزی در سراسر کرج

شهرهای تحت پوشش خودروبر کرج

  • کرج
  • فردیس
  • چهارباغ
  • نظرآباد
  • اشتهارد
  • طالقان

سایر خدمات امداد خودرو کرج

  • پنچرگیری سیار
  • سوخت رسانی سیار
  • حمل خودرو با جرثقیل (جرثقیل ماشین بر کرج)
  • حمل خودرو از کرج به سراسر کشور
  • حمل خودرو از کرج به خارج از کشور
  • راهنمای تلفنی کارشناسان
  • خودروبر کرج

خودروبر کرج

خودروبر کرج تمامی خودروهای ایرانی و خارجی که قادر به حرکت نیستند و یا به هر دلیلی نمی‌خواهید حرکت دهید را از کرج به کلیه‌ی نقاط ایران انتقال می‌دهد. جهت حمل خودرو با خودروبر کرج با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید. خودروبر کرج خودروی شما را با نازل ترین قیمت به تمام نقاط ایران و کشورهای همسایه منتقل می‌کند.

پنچرگیری سیار

چنانچه در وسط جاده ماشین شما پنچر شد و کمک و ابزاری برای پنچرگیری نداشته و یا مهارت لازم را ندارید پشینهاد ما به شما نزدیکترین امداد خودرو به ادرس موردنظرتان می‌باشد تا بدون معطلی و در سریعترین زمان ممکن ماشین شما را پنچرگیری کرده و معطلتان نکند. همانطور که میدانید خودروبر۲۴۷ در همه استانها،شهرها و شهرستانهای کشور نمایندگی دارد پس شما میتوانید با تماس با خودروبر۲۴۷ نزدیکترین امداد خودرو به مقصد مورد نظرتان را درخواست کرده و آنان نزدیکترین نیروهایشان به شما را به کمکتان میفرستند.

با خودروبرکرج هرگز در جاده معطل نمی‌شوید.

سوخت رسانی سیار

در صورت نبود سوخت خودرویتان در جاده و نبود جایگاه سوخت در آن حوالی با خودروبرکرج تماس بگیرید.

جرثقیل ماشین بر کرج

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و…توسط جرثقیل ماشین بر کرج به صورت ۲۴ ساعته در طول هفته حتی روزهای تعطیل صورت می‌گیرد علاوه بر آن تمامی خودروهایی که به هر دلیلی در جایی افتاده یا گیر کرده‌اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به درخواست صاحب خودرو به محل مورد نظر منتقل میشوند. جهت درخواست کلیه خدمات حمل خودرو از به سراسر کشور با شماره  ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

حمل خودرو از کرج به سراسر کشور و خارج از کشور

مجموعه کفی خودروبر کرج حمل خودرو به سراسر کشور به صورت شبانه روزی در سریعترین زمان ممکن ارائه میکند. این خودروبر علاوه بر حمل خودرو در داخل کشور به خارج از کشور نیز خدمات حمل خودرو با کفی خودروبر کرج ارائه میکند. جهت هماهنگی و درخواست حمل خودرو به خارج از کشور از کرج با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

معرفی امداد خودرو کرج

امداد خودرو کرج با بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه امدادی در سراسر کشور فعالیت میکند، این امداد خودرو دارای نمایندگی در تمام شهرهای کشور ایران می‌باشد به همین جهت بیش از ۱۰۰ امداد خودرو در سراسر کشور تحت نظر خودروبر ۲۴۷ فعالیت می‌کنند که تماما با نرخ مصوبه دولتی آماده خدمات رسانی برای انواع ماشین های(ایرانی،خارجی،لوکس) می‌باشند. این امداد خودرو دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک و پایانه و تعزیرات و اتحادیه امداد خودرو کل کشور میباشد و همچنین همه فعالیت های امدادی از جمله حمل خودرو به خارج از کشور نیز با رعایت استاندارد های بین المللی و با دارا بودن تمام مدارک لازم برای حمل خودرو به خارج از کشور نیز انجام می‌شود.

امداد گران ما

امداد گران خودروبر ۲۴۷ متشکل از نیروهای زبده و کاربلدی هستن که سابقه چندین و چند سال دارند و خودروبر ۲۴۷ کارشان را به صورت تضمینی به شما معرفی و تائید می‌کند آنان با امنیت کامل خودرو شما را از مبدا به مقصد می‌رسانند همچنین هیچ آسیبی طی حمل خودرو برای خودروی شما نمی‌رسد و شما صحیح و سالم با امنیت کامل خودروی خود را در مقصد تحویل میگیرید همچنین کاشناسان متخصص ما در حوزه امدادی به صورت ۲۴ساعته در ۷ روزه هفته آماده پاسخگویی به مشکلات امدادی برای خودروهای شما مشتریان عزیز می‌باشند.

امداد گران امداد خودرو کرج بلافاصله پس از تماس شما در موقعیت مورد نظرتان حاضر می‌شوند و در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیتی که شمارا به مشتری راضی و وفادار ما تبدیل می‌کند، خدمات امدادی برای خودروی شما را انجام می‌دهند. امداد گران ما به صورت شبانه روزی در هفت روزه هفته آماده انجام خدمات امدادی برای خودروهای شما می‌باشند.

ضمانت ما کیفیت خدمات ماست.

اگر ماشین صفر خرید و فروش کرده اید و نگران حمل و نقل ماشینتان هستید امدادخودروی ما با امنیت کامل و تضمینی حمل ماشین شما را در استان کرج و سراسر کشور با کفی خودروبر کرج یا خودروسوار برعهده میگیرد، کلیه خدمات با مجوز رسمی از سازمان‌های مربوطه و با بیمه و بارنامه رسمی و دولتی انجام میشود .

امدادگران ما بصورت شبانه روزی آماده انجام هرگونه خدمات امدادی برای ماشین های ایرانی و خارجی و لوکس در سراسر کشور می باشند.

برخی شهرهای فعال
خودروبر تهران
امداد خودرو مرند
امداد خودرو مازندران
خودروسوار تبریز


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9