امداد خودرو بندر خمیر

امداد خودرو بندر خمیر یکی از مجموعه‌های کاربلد و بزرگ در حوزه انواع خدمات امدادی در شهرستان خمیر است. بندر خَمیر (شهر تالابی بندرخمیر) یکی از شهرهای زیبای استان هرمزگان در جنوب ایران می‌باشد. این شهر در فاصله۶۵ کیلومتری غربی بندرعباس و ۱۱۰ کیلومتری شرق بندرلنگه واقع شده و مرکز شهرستان خمیر است.

جهت درخواست هرگونه خدمات امدادی در شهرستان خمیر و بندر خمیر با شماره درج شده در بالا تماس حاصل فرمائید. کاشناسان ما همه روزه به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می‌باشند.

امداد خودرو بندر خمیر
امداد خودرو خمیر

کلیه خدمات مجموعه امداد خودرو بندر خمیر

  1. کفی خودروبر خمیر
  2. یدک کش خمیر
  3. جرثقیل ماشین بر خمیر
  4. مکانیک سیار خمیر
  5. امداد باطری سیار خمیر
  6. امداد قفل و سوئیچ سیار خمیر
  7. پنچرگیری سیار خمیر
  8. سوخت رسانی سیار خمیر
  9. حمل خودرو به سراسر کشور
  10. حمل خودرو به خارج از کشور
  11. راهنمای تلفنی رایگان

جرثقیل ماشین بر بندر خمیر

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و..توسط جرثقیل ماشین بر بندر خمیر به صورت شبانه روزی انجام می‌شود. علاوه بر آن خودروهایی که به هر دلیل در جایی افتاده یا گیر کرده‌اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به محل مورد نظر صاحب خودرو حمل می‌شود.

امداد خودرو شبانه روزی بندر خمیر

امداد خودرو بندر خمیر یکی از مجموعه‌های بزرگ و معتبر در حوزه انواع خدمات امدادی در کشور است که نزدیک به دو دهه است که به صورت شبانه روزی در بندر خمیر فعالیت می‌کند. امداد خودرو بندر خمیر انواع خدمات امدادی خود را به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته در بندر خمیر و شهرستان خمیر حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از بندر خمیر به سراسر کشور یا خارج از کشور کافیست با شماره ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید.

مجوزها

امدا خودرو خمیر دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات می‌باشد. این مجموعه هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد که امداد خودرو بندر خمیر فقط یکی از آنهاست و جزوه بزرگترین مجموعه های حمل خودرو در کشور است که سراسر کشور را تحت پوشش قرار داده است.

کارکنان مجموعه

مجموعه امداد خودرو بندر خمیر متشکل از مکانیک‌های متخصص،امدادگران،رانندگان،کارشناسان فنی تلفنی و گروه پشتیبانی می‌باشند که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته آماده ارائه انواع خدمات امدادی و حمل خودرو بدون تعطیلی در سراسر کشور می‌باشند. جهت ارتباط با تیم ما در بندر خمیر کافیست با شماره ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹ تماس بگیرید کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

سایت رسمی مجموعه امداد خودرو بندر خمیر

این مجموعه دارای سایت معتبر و رسمی است که از طریق آن می‌توانید به کلیه شهرهای کشور جهت درخواست امداد خودرو یا خدمات حمل خودرو و دیدن تمامی خدمات و شماره‌های شهرهای مورد نظر دسترسی سریع و آسان داشته باشید کافیست وارد صفحه اصلی سایت خودروبر۲۴۷ شوید و همه شهرها را مشاهده کنید.

چرا مجموعه امداد خودرو بندر خمیر را انتخاب کنیم؟؟!!

  1. دارای مجوزهای رسمی از سازمانهای مربوطه
  2. نزدیک به ۲۰ سال سابقه
  3. امداد رسانی همه روزه به صورت شبانه روزی
  4. امدادگران باسابقه و کاربلد
  5. کارشناسان متخصص
  6. راهنمای تلفنی رایگان
  7. دفترمرکزی
  8. سایت معتبر و رسمی
  9. گزینه ارسال لوکیشن از واتساپ
  10. استفاده از GPS در صورت نیاز
  11. نرخ دولتی
  12. تیم حرفه ای و قوی
  13. تحت پوشش قراردادن تمام استان و شهرهای کشور
  14. حمل خودرو به سراسر کشور
  15. حمل خودرو به خارج از کشور
  16. نمایندگی در سراسر کشور
  17. تضمین کیفیت خدمات
  18. پشتیبانی
  19. استفاده از قطعات اصل
  20. ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن
  21. ارائه خدمات با کیفیت مثال زدنی
  22. مشتری مداری
  23. رعایت اخلاق حرفه ای در کار

بندر خمیر و شهرستان خمیر را بیشتر بشناسیم:

بندر خَمیر (شهر تالابی بندرخمیر) یکی از شهرهای زیبای استان هرمزگان می‌باشد. شهرستان بندرخمیر یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان در جنوب است که در کرانهٔ ساحلی خلیج فارس قرار دارد.

بندرخمیر پیش از این یکی از بخش‌های شهرستان بندرعباس محسوب می‌شد، اما به دلیل موقعیت ویژه در سال ۱۳۸۳ به شهرستان ارتقا یافت.

این بندر تاریخی، بزرگ‌ترین سکونت گاه در جوار تالاب خور خوران است، تالابی که بزرگ‌ترین تالاب دریایی خاورمیانه و دارای وسیع‌ترین جنگل‌های حرا ایران است.

این بندر طولانی‌ترین ساحل تالابی ایران را در اختیار دارد و به دلیل سالها فعالیت‌های زیست‌محیطی و مشارکت بالای مردم در حفظ و توسعه این تالاب، این شهر بعنوان اولین شهر ملی تالابی ایران معرفی و در سال ۲۰۲۲ عنوان حهانشهر تالابی را در کنوانسیون رامسر کسب کرد.

این شهر به واسطه فعالیت‌های گسترده آموزش به اقشار مختلف مردم، در سال ۲۰۲۱ به عنوان شهر یادگیرنده یونسکو انتخاب شد، این شهر هم‌اکنون به عنوان یکی از الگوهای توسعه پایدار و مبتنی بر مشارکت مردم در ایران و دنیا شناخته شده‌است.

این شهر علاوه بر تالاب و جنگل‌های حرا، جاذبه‌های طبیعت گردی منحصر به فردی مانند آبگرم‌ها، گنبدها، حوضچه‌های نمکی و آثار تاریخی شاخصی مانند قلعه تاریخی و پل لاتیدان به عنوان طولانی‌ترین پل تاریخی ایران را در خود جای داده‌است.

نرخ دولتی

تمامی خدمات امداد خودروی ما به نرخ اتحادیه امداد خودرو کشوری محاسبه می‌شود و هیچ گونه قیمت مغایر با قیمت اتحادیه در خدمات تیم ما مشاهده نخواهید کرد.

قطعات اصل

تمامی قطعات استفاده شده از طرف تیم ما برای مشکلات فنی و تعمیری خودروها کاملا اورجینال و کاملا تضمینی می‌باشد.

تضمین

تمامی خدمات امداد خودرو بندر خمیر کاملا تضمینی و با کیفیت مثال زدنی بوده و همه روزه به صورت شبانه روزی می‌باشند.

شماره امداد خودرو بندر خمیر / ۰۹۱۷۰۷۹۶۹۴۹

برخی از شهرهای فعال:

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو مرند

یدک کش جلفا

یدک کش صوفیان


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9