امداد خودرو اسکو

امداد خودرو اسکو یکی از مجموعه‌های کاربلد و بزرگ در حوزه انواع خدمات امدادی در شهر اسکو است. اُسکو یکی از شهرهای غربی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان اسکو است.

جهت درخواست هرگونه خدمات امدادی در شهر اسکو با شماره درج شده در بالا تماس حاصل فرمائید. کارشناسان ما همه روزه به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می‌باشند.

امداد خودرو اسکو
مکانیک سیار اسکو
شماره امداد خودرو شبانه روزی اسکو
امداد باطری سیار اسکو

کلیه خدمات مجموعه امداد خودرو اسکو

  1. کفی خودروبر اسکو
  2. یدک کش اسکو
  3. جرثقیل ماشین بر اسکو
  4. مکانیک سیار اسکو
  5. امداد باطری سیار اسکو
  6. امداد قفل و سوئیچ سیار اسکو
  7. پنچرگیری سیار اسکو
  8. سوخت رسانی سیار اسکو
  9. حمل خودرو به سراسر کشور
  10. حمل خودرو به خارج از کشور
  11. راهنمای تلفنی رایگان

جرثقیل ماشین بر اسکو

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و..توسط جرثقیل ماشین بر اسکو به صورت شبانه روزی انجام می‌شود. علاوه بر آن خودروهایی که به هر دلیل در جایی افتاده یا گیر کرده‌اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به محل مورد نظر صاحب خودرو حمل می‌شود.

امداد خودرو شبانه روزی اسکو

امداد خودرو اسکو یکی از مجموعه‌های بزرگ و معتبر در حوزه انواع خدمات امدادی در کشور است که نزدیک به دو دهه است که به صورت شبانه روزی در اسکو فعالیت می‌کند. امداد خودرو اسکو انواع خدمات امدادی خود را به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته در اسکو حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. جهت درخواست و هماهنگی هرگونه خدمات امدادی یا حتی حمل خودرو از اسکو به سراسر کشور یا خارج از کشور کافیست با شماره ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ تماس بگیرید.

کارکنان مجموعه

مجموعه امداد خودرو اسکو متشکل از مکانیک‌های متخصص،امدادگران،رانندگان،کارشناسان فنی تلفنی و گروه پشتیبانی می‌باشند که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته آماده ارائه انواع خدمات امدادی و حمل خودرو بدون تعطیلی در سراسر کشور می‌باشند. جهت ارتباط با تیم ما در اسکو کافیست با شماره ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ تماس بگیرید کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

لازم به ذکر است که این امداد خودرو در سراسر کشور نمایندگی دارد و گروه امداد خودرو اسکو یکی از مجموعه‌های این امداد خودرو بزرگ و کشوری محسوب میشود.

سایت رسمی مجموعه امداد خودرو اسکو

این مجموعه دارای سایت معتبر و رسمی است که از طریق آن می‌توانید به کلیه شهرهای کشور جهت درخواست امداد خودرو یا خدمات حمل خودرو و دیدن تمامی خدمات و شماره‌های شهرهای مورد نظر دسترسی سریع و آسان داشته باشید کافیست وارد صفحه اصلی سایت خودروبر۲۴۷ شوید و همه شهرها را مشاهده کنید.

چرا مردم مجموعه امداد خودرو اسکو را انتخاب میکنند؟؟!!

  1. دارای مجوزهای رسمی از سازمانهای مربوطه
  2. نزدیک به ۲۰ سال سابقه
  3. امداد رسانی همه روزه به صورت شبانه روزی
  4. امدادگران باسابقه و کاربلد
  5. کارشناسان متخصص
  6. راهنمای تلفنی رایگان
  7. دفترمرکزی
  8. سایت معتبر و رسمی
  9. گزینه ارسال لوکیشن از واتساپ
  10. استفاده از GPS در صورت نیاز
  11. نرخ دولتی
  12. تیم حرفه ای و قوی
  13. تحت پوشش قراردادن تمام استان و شهرهای کشور
  14. حمل خودرو به سراسر کشور
  15. حمل خودرو به خارج از کشور
  16. نمایندگی در سراسر کشور
  17. تضمین کیفیت خدمات
  18. پشتیبانی
  19. استفاده از قطعات اصل
  20. ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن
  21. ارائه خدمات با کیفیت مثال زدنی
  22. مشتری مداری
  23. رعایت اخلاق حرفه ای در کار

شهر اسکو را بیشتر بشناسیم:

اُسکو یکی از شهرهای غربی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان اسکو است. این شهر در دامنهٔ شمال غربی رشته‌کوه سهند و در ارتفاع ۱٬۵۷۹ متر متری از سطح دریا قرار گرفته‌است. اسکو یکی از قدیمی‌ترین شهرهای استان آذربایجان شرقی است. نام قدیم این شهر، «اوشکایا» بوده است. اسکو یکی از قطب‌های مهم صنایع دستی و گردشگری در استان آذربایجان شرقی است. شهر اسکو به شهر ملی چاپ باتیک در ایران شناخته می‌شود. اهالی اسکو را آذربایجانی‌ها تشکیل داده و زبان اهالی اسکو ترکی آذربایجانی می‌باشد.

نرخ دولتی

تمامی خدمات امداد خودروی ما به نرخ اتحادیه امداد خودرو کشوری محاسبه می‌شود و هیچ گونه قیمت مغایر با قیمت اتحادیه در خدمات تیم ما مشاهده نخواهید کرد.

قطعات اصل

تمامی قطعات استفاده شده از طرف تیم ما برای مشکلات فنی و تعمیری خودروها کاملا اورجینال و کاملا تضمینی می‌باشد. به شما اطمینان میدهیم با یکبار امتحان خدمات تیم تخصصی امداد خودروهای ما در سراسر کشور مشتری همیشگی ما خواهید بود.

شماره امداد خودرو اسکو / ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵

برخی از شهرهای فعال:

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو مرند

یدک کش جلفا


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9