یدک کش نوردوز

یدک کش نوردوز زیر مجموعه‌ای از خدمات امداد خودرو نوردوز و یکی از نمایندگی‌های خودروبر۲۴۷ می باشد. یدک کش نوردوز دارای یک تیم امدادی متخصص متشکل از رانندگان برای خدمات حمل مثل (یدک کش،کفی خودروبر،جرثقیل ماشینه بر)،مکانیک ها برای مکانیک سیار،کارشناسان فنی برای راهنمای تلفنی فنی و خدماتی نظیر(امداد باطری و امداد قفل و سوئیچ) و امدادگران برای سایر خدمات مثل(سوخت رسانی و پنچرگیری) می باشند.

جهت درخواست یدک کش در نوردوز و یا حمل خودرو با یدک کش از نوردوز به سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید.

کلیه خدمات امداد خودرو نوردوز

  1. کفی خودروبر نوردوز
  2. یدک‌کش نوردوز
  3. جرثقیل ماشین بر نوردوز
  4. مکانیک سیار نوردوز
  5. امداد باطری سیارنوردوز
  6. امداد قفل و سوئیچ سیاررنوردوز
  7. پنچرگیری سیارنوردوز
  8. سوخت رسانی سیار نوردوز
  9. حمل خودرو به سراسر کشور
  10. حمل خودرو به خارج از کشور
  11. راهنمای تلفنی(رایگان)

کفی خودروبر نوردوز

کفی خودروبر نوردوز انواع خودروهای ایرانی و خارجی را توسط رانندگان این امداد خودرو با کفی خودروبر نوردوز به درخواست مشتریان عزیز از نوردوز به سراسر کشور انتقال می‌دهد جهت درخواست و اعلام زمان و مکان مورد نظر خود برای انتقال انواع خودروها به سراسر کشور و حتی خارج از کشور به صورت شبانه روزی در ۷روزه هفته حتی روزهای تعطیل با شماره ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ تماس بگیرید.

یدک کش نوردوز

یدک کش نوردوز انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و کلیه خودروهای ایرانی و خارجی که به هردلیلی قادر به حرکت نمی‌باشند را به درخواست صاحب خودرو به مقصد مشخص شده توسط مشتری از نوردوز به سراسر کشور حمل می‌کند. جهت ارتباط و هماهنگی با امدادگران یدک کش نوردوز با شماره یدک کش نوردوز ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ تماس بگیرید امدادگران ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان می‌باشند.

شماره یدک کش در نوردوز / ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵

جرثقیل ماشین بر نوردوز

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و..توسط جرثقیل ماشین بر نوردوز به صورت شبانه روزی انجام می‌شود. علاوه بر آن خودروهایی که به هر دلیل در جایی افتاده یا گیر کرده‌اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به محل مورد نظر صاحب خودرو حمل می‌شود یا حتی ماشین هایی که کنار خیابان در قسمت های پارک ممنوع پارک کرده‌اند توسط پلیس راهنمایی رانندگی جریمه و با جرثقیل ماشین بر به پارکینگ منتقل می‌شوند.

حمل خودرو به سراسر کشور

امداد خودرو نوردوز علاوه بر ارائه تمام خدمات امدادی برای انواع خودروها در نوردوز کلیه خدمات حمل خودرو با کفی خودروبر،یدک کش و جرثقیل ماشین بر از نوردوز به سراسر کشور نیز ارائه می‌کند برای درخواست حمل خودرو از نوردوز یا هرنقطه از استان آذربایجان شرقی به سراسر کشور با شماره ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ همه روزه در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید.

حمل خودرو به خارج از کشور

امداد خودرو نوردوز علاوه بر داخل کشور به خارج از کشور نیز حمل خودرو انجام می‌دهد. این امداد خودرو نوردوز خدمات خود را به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از نوردوز یا حتی کل استان آذربایجان شرقی به سراسر کشور یا خارج از کشور کافیست با شماره ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵ تماس بگیرید.

مختصر توضیحی در مورد خودروبر۲۴۷ :

خودروبر۲۴۷ یکی از امداد خودروهای بسیار معتبر و قدیمی کشور می‌باشد که از دهه ۸۰ فعالیت امدادی خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. خودروبر۲۴۷ دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات بوده و همچنین دارای دو دفتر رسمی مرکزی می‌باشد که شعبه اول آن در استان آذربایجان شرقی (مرند) و دیگری در تهران است. امدادگران خودروبر۲۴۷ به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته آماده ارائه انواع خدمات امدادی برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی(لوکس) در سراسر کشور می‌باشند. این امداد خودرو در سراسر کشور نمایندگی دارد و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نمایندگی در کحشور دارد و کلیه استانها،شهرها و حتی شهرستانها وبرخی روستاها را نیز تحت پوشش خود قرار داده است.

این نمایندگی ها به این معناست که اگر شما در هر نقطه از کشور که باشید به محض نیاز به امداد خودرو می‌توانید با خودروبر۲۴۷ تماس بگیرید امدادگران ما به محض تماس شما هر کجا از کشور که باشید در سریعترین زمان ممکن خود را برای کمک به شما می‌رسانند.

برخی از شهرهای فعال:

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو جلفا

امداد خودرو مرند

امداد خودرو هادیشهر

امداد خودرو صوفیان


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9