یدک کش ماکو

یدک کش ماکو با بیش از ۱۵ سال سابقه امدادی دارای مجوز رسمی از سازمات ترافیک،پایانه،تعزیرات و اتحادیه امداد خودرو کشوری بوده و یکی از زیر مجموعه های امداد خودرو ماکو می‌باشد. یدک کش ماکو کلیه استان آذربایجان غربی را تحت پوشش قرار داده است هر نقطه از استان آذربایجان غربی که باشید کافیست با یدک کش ماکو تماس بگیرید امدادگران ما نزدیک ترین تیم خود به لوکیشن شما را برایتان در سریعترین زمان ممکن میفرستند.

برای درخواست یدک کش در ماکو و یا ارتباط با امدادگران ما در ماکو با شماره زیر تماس حاصل فرمایید کارشناسان ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان می‌باشند.

کلیه خدمات امداد خودرو ماکو

  1. کفی خودروبر هادیشهر
  2. یدک کش هادیشهر
  3. جرثقیل ماشین بر هادیشهر
  4. مکانیک سیار هادیشهر
  5. امداد باطری سیار هادیشهر
  6. امداد قفل و سوئیچ سیار هادیشهر
  7. پنچرگیری سیار هادیشهر
  8. سوخت رسانی سیار هادیشهر
  9. حمل خودرو به سراسر کشور
  10. حمل خودرو به خارج از کشور
  11. مشاوره فنی رایگان

کفی خودروبر ماکو

کفی خودروبر ماکو انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی یا لوکس را به درخواست صاحب خودرو در سریع ترین زمان ممکن توسط رانندگان کفی خودروبر ماکو به صورت شبانه روزی از ماکو به شهر مورد نظر صاحب خودرو در سراسر کشور انتقال می‌دهد. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از ماکو به مقصد مورد نظر شما با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

یدک کش ماکو

یدک کش ماکو انواع خودروهای تعمیری،تصادفی،اسقاطی و کلیه خودروهایی که به هر دلیلی قادر به حرکت نیستند به درخواست صاحب خودرو به مقصد تعیین شده همه روزه به صورت ۲۴ ساعته حمل میکند. جهت درخواست یدک کش ماکو از ماکو به سراسر کشور با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

شماره یدک کش ماکو / ۰۹۱۹۶۸۱۷۵۶۷

جرثقیل ماشین بر ماکو

حمل انواع خودروهای تصادفی،تعمیری،اسقاطی و..توسط جرثقیل ماشین بر ماکو به صورت شبانه روزی انجام می‌شود. علاوه بر آن خودروهایی که به هر دلیل در جایی افتاده یا گیر کرده‌اند توسط جرثقیل ماشین بر امدادرسانی شده و به محل مورد نظر صاحب خودرو حمل می‌شود یا حتی ماشین هایی که کنار خیابان در قسمت های پارک ممنوع پارک کرده‌اند توسط پلیس راهنمایی رانندگی جریمه و با جرثقیل ماشین بر به پارکینگ منتقل می‌شوند.

مشاوره تلفنی رایگان

پس از تماس شما با کارشناسان ما و بعد از توضیحات مربوط به مشکل خودروی خود اگر مشکل خودرویتان جزئی بوده و خودتان بتوانید از پس آن بربیایید کارشناسان ما به طور کامل شما را راهنمایی می‌کنند تا خود به راحتی بتوانید مشکل خودروی خود را بدون معطلی و بدون هزینه وبه تنهایی با راهنمایی تلفنی کارشناسان ما به صورت رایگان برطرف کنید. کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان از سراسر کشور می‌باشند.

معرفی خودروبر۲۴۷!!

خودروبر۲۴۷ یکی از حرفه‌ای ترین و کاربلد ترین امداد خودروهای کشور است که با مجوز رسمی از سازمانهای مربوطه از دهه ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد.

این امداد خودرو تقریبا سراسر کشور را تحت پوشش قرار داده و در تمام استانها و شهرها و حتی خیلی از روستاها دسترسی دارد کافیست با این امداد خودرو تماس بگیرید در هر نقطه از کشور که باشید نزدیکترین تیم خود را برای کمک به شما خواهند فرستاد و در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به شما عزیزان خدمات رسانی میکنند. تیم خودروبر۲۴۷ دارای باسابقه ترین و متخصص ترین افراد را برای امدادرسانی به هموطنان عزیز برگزیده و با هدف بهبود کیفیت خدمات امدادی با نرخ دولتی و بالاترین سرعت ممکن در سراسر کشور فعالیت میکند.

دلایل انتخاب تیم خودروبر۲۴۷ در سراسرکشور چیست؟؟!!

  1. دارای مجوزهای رسمی از سازمانهای مربوطه
  2. بیش از ۱۵ سال سابقه
  3. امداد رسانی همه روزه به صورت شبانه روزی
  4. امدادگران باسابقه و کاربلد
  5. کارشناسان متخصص
  6. راهنمای تلفنی رایگان
  7. دفترمرکزی
  8. سایت معتبر و رسمی
  9. گزینه ارسال لوکیشن از واتساپ
  10. استفاده از GPS در صورت نیاز
  11. نرخ دولتی
  12. تیم حرفه ای و قوی
  13. تحت پوشش قراردادن تمام استان و شهرهای کشور
  14. حمل خودرو به سراسر کشور
  15. حمل خودرو به خارج از کشور
  16. نمایندگی در سراسر کشور
  17. تضمین کیفیت خدمات
  18. پشتیبانی
  19. استفاده از قطعات اصل
  20. ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن
  21. ارائه خدمات با کیفیت مثال زدنی
  22. مشتری مداری
  23. رعایت اخلاق حرفه ای در کار

نرخ دولتی

تمامی نمایندگی‌های خودروبر۲۴۷ در سراسر کشور موظف به ارائه خدمات امدادی به نرخ دولتی می‌باشند چه در شعبه اصلی چه در نمایندگی‌های این امداد خودرو هیچ گونه خدمات گران تر از نرخ دولتی اصلی دریافت نخواهید نکرد تمامی خدمات ما به صورت تضمینی و با نرخ دولتی ارائه میشوند.

برخی شهرهای فعال:

امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو بازرگان

کفی خودروبر تکاب

یدک کش بازرگان

خودروبر تهران


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9