کفی خودروبر قائم شهر

کفی خودروبر قائم شهر یکی از مجموعه‌های بزرگ و قدیمی حمل خودرو در شهر قائم شهر می‌باشد. قائم‌شهر از پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای استان مازندران و شمال ایران و مرکز شهرستان قائم‌شهر است که در ناحیهٔ البرز مرکزی قرار گرفته است. چنانچه هر خدماتی در خصوص حوزه امدادی یا حمل خودرو در شهر قائم شهر داشته باشید امدادگران ما در سراسر شهر و شهرستان قائم شهر آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و حضور کمتر از ۱۰ دقیقه در محل مورد نظر شما می‌باشند.

جهت درخواست هرگونه خدمات حمل خودرو در قائم شهر و یا ارتباط با کارشناسان ما در استان مازندران با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

آشنایی با مجموعه کفی حمل خودرو قائمشهر

مجموعه خودروبر قائمشهر با سابقه نزدیک به ۲ دهه و با دارابودن نمایندگی‌های مختلف مجموعه‌های حمل خودرو و همچنین امداد خودرو در کلیه شهرهای کشور به صورت شبانه روزی در طول هفته حتی روزهای تعطیل فعالیت میکند.

انواع خدمات حمل خودرو در قائم شهر

  • کفی خودروبر قائم شهر
  • حمل خودرو از قائم شهر به سراسر کشور
  • یدک کش
  • جرثقیل ماشین بر
  • حمل خودرو به خارج از کشور
خودروبر قائمشهر
کفی خودروبر قائم شهر
کفی حمل خودرو قائم‌شهر
ماشین بر قائم شهر

کفی خودروبر قائم شهر

کفی خودروبر قائم شهر انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی را به درخواست صاحب خودرو با رانندگان کاربلد و باسابقه کفی خودروبر قائم شهر ۲۴ ساعته در طول هفته حتی روزهای تعطیل از قائمشهر به مقصد مورد نظر مشتری در سراسر کشور انتقال می‌دهند. جهت انتقال انواع خودروها از شهر قائم شهر به سراسر کشور با شماره ۰۹۱۹۶۸۱۷۵۶۷ تماس بگیرید.

چه زمانی با مجموعه حمل خودرو قائم‌شهر تماس بگیرید؟؟

مجموعه خودروبر قائمشهر انواع خودروهای صفر ایرانی،خارجی و لوکس شما را از شهر قائم شهر به سراسر کشور منتقل میکند همچنین از هر شهر دیگری نیز بخواهید به شهر قائم شهر انتقال می‌دهد علاوه بر آن در داخل شهر نیز خدمات حمل خودرو مانند یدک کش یا جرثقیل ماشین بر برای انواع خودروهای تعمیری،تصادفی و اسقاطی انجام میشود پس هرموقع در هرجا نیاز به حمل خودروی خود در طول شبانه روز و حتی روزهای تعطیل داشتید بدون تردید و درنگ با کفی حمل خودرو قائمشهر تماس بگیرید. با ما هرگز نگران حمل خودرو یا انتقال خودروی خود نباشید زیرا رانندگان ما در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند.

بر چه اساسی خودروبر قائم شهر جزء مجموعه‌های بزرگ و موفق حمل خودرو در سراسر کشور میباشد؟؟!!

  • دارای کلیه مجوزهای لازم از سازمانهای مربوطه
  • ارائه خدمات به نرخ دولتی
  • راهنمای تلفنی رایگان
  • دارای سایت رسمی و معتبر
  • دسترسی به کلیه خدمات و جزئیات شهرهای سراسر کشور از طریق این سایت
  • رعایت کامل حقوق مشتری
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • ارائه کلیه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن
  • کلیه خدمات بصورت شبانه روزی
  • حمل خودرو حتی روزهای تعطیل
  • پشتیبانی
  • تضمینی
  • سابقه نزدیک به ۲۰سال

خدمات داخل شهری و کشوری خودروبر قائمشهر

مجموعه کاربلد کفی خودروبر قائم شهر خدمات حمل خودروی خود را بصورت تخصصی از قائم شهر به سراسر کشور ارائه میکنند چنانچه شما عزیزان در قائم‌شهر باشید و نیاز به خدمات حمل خودرو در داخل شهر یا به هر شهر دیگری داشته باشید در کمتر از ۱۰ دقیقه در محل مورد نظرتان حاضر شده و خودروی مورد نظرتان را به آدرس درخواستی شما انتقال می‌دهند.

خدمات شبانه روزی خودروبر قائمشهر

خودروبر قائمشهر انواع خدمات حمل خودرو را کاملا تضمینی و حرفه ای به صورت شبانه روزی در طول هفته برای رفاه و امنیت مشتریان عزیز در راه ها و جاده ها حتی روزهای تعطیل نیز ارائه میکند این خودروبر تعطیلی و استراحت ندارد و همواره ۲۴ ساعته در طول سال بی وقفه فعالیت میکند و همه روزه آماده ارائه کلیه خدمات خود به هموطنان عزیز در سراسر کشور می‌باشد.

آشنایی بیشتر با تاریخ و مردم قائم‌شهر:

قائم شهر که مرکز شهرستان قائم‌شهر است قبل از انقلاب ۱۳۵۷ آن را شاهی می‌نامیدند که بعد از انقلاب به قائم شهر تغیر نام داد. قائم‌شهر قطب صنعت و صادرات در مازندران و از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران است.

قائم‌شهر دارای اقلیم معتدل و مرطوب است. در بیشتر سال‌ها، فصل زمستان نیمی از کل بارش‌های سالانهٔ قائم‌شهر را تأمین می‌کند و تابستان نیز کم‌باران‌ترین فصل در قائم‌شهر است.

مردم قائم‌شهر از قومیت طبری هستند و به زبان مازندرانی صحبت می‌کنند. مردم قائم‌شهر به گویش قائمشهری که یکی از گویش‌های زبان مازندرانی است صحبت می‌کنند. بیشتر مردم این شهر رسماً مسلمان و شیعه دوازده‌امامی هستند.

پیشینه زندگی در قائم‌شهر که شهرهای باستانی چمنو و توجی را نیز شامل می‌شود به عصر آهن برمی‌گردد و کاوش‌های باستان‌شناسی صورت گرفته در قائم‌شهر منجر به کشف سفال‌های ۵۰۰۰ ساله و ابزارهای سنگی شد. این شهر در دوران صفویان مورد توجه بیشتری قرار گرفت، سپس بنای اولیه قائم‌شهر در دوران قاجاریان با نام علی‌آباد نهاده شد، ولی سرچشمه شکوفایی و پیشرفت این شهر به دوران پهلوی برمی‌گردد.

در دوران پهلوی ساخت راه‌آهن سراسری ایران از قائم‌شهر آغاز گشت و کارخانجات و مراکز مختلفی در قائم‌شهر ساخته شد. در شهریور سال ۱۳۱۴ ه‍.ش به موجب تصویب‌نامه هیئت وزیران، نام این شهر به شاهی مبدل گردید. پس از پایان جنگ جهانی دوم توسعه قائم‌شهر ادامه یافت و قائم‌شهر کانون پذیرش جمعیت شد. در جریان انقلاب ۱۳۵۷، شاهی به قائم‌شهر تغییر نام پیدا کرد.

قائم‌شهر به عنوان یک شهر استراتژیک جغرافیایی که ارتباط تهران را با شمال و شمال‌شرقی از دو مسیر متفاوت جاده فیروزکوه و جاده هراز مرتبط می‌سازد دارای اهمیت ویژه می‌باشد. گفته می‌شود سالانه پنج میلیون مسافر از محور جاده فیروزکوه به قائم‌شهر تردد می‌کنند و از بندر بابلسر به مرز دریایی متصل می‌باشد. این شهر یکی از مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید و دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری است. برج طالقانی نماد قائم‌شهر است.

قائم‌شهر از شمال به شهرستان جویبار، شهرستان سیمرغ و دریای مازندران، از جنوب به شهرستان سوادکوه شمالی، از شرق به شهرستان ساری و از غرب به شهرستان بابل محدود است. در گذشته شهرستان فیروزکوه و بخش‌هایی از شهمیرزاد، تا سال ۱۳۵۹ شهرستان سوادکوه و تا سال ۱۳۷۶ شهرستان جویبار و تا سال ۱۳۹۱ شهرستان سیمرغ، بخش‌هایی از قائم‌شهر بوده که به شهرستان تبدیل شدند، جمعیت قائم‌شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ نزدیک به ۲۰۴٬۹۵۳ نفر است که پرتراکم‌ترین شهر استان مازندران و بخش شمال ایران محسوب می‌شود. قائم‌شهر در ۳۶ درجه و ۲۸ دقیقه عرض شمالی تا ۵۲ درجه و ۵۳ دقیقه طول شرقی واقع شده‌است.

برخی از شعبه‌های خدمات امدادی و حمل خودرو ما با درخواست های زیاد از طرف مشتریان:

شماره امداد خودرو مرند

خودروبر تبریز

خودروبر مازندران


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9