کفی خودروبر دیزج حسین بیگ

کفی خودروبر دیزج حسین بیگ یکی از مجموعه های موفق و پرآوازه است که در شهر دیزج حسین بیگ قرار دارد و در حوزه حمل خودرو از دیزج حسین بیگ به سراسر کشور به صورت شبانه روزی بدون وقفه فعالیت می‌کنند. دیزج حسین‌بیگ یکی از شهرهای بخش کشکسرای شهرستان مرند در استان آذربایجان شرقی است.

جهت تماس با رانندگان ما در شهر دیزج حسین بیگ و درخواست حمل خودرو با شماره زیر تماس بگیرید و برای تماس سریع روی شماره زیر کلیک کنید.

معرفی و مجوزها

مجموعه خودروبر دیزج‌حسین‎‌بیگ متشکل از رانندگان باسابقه برای کلیه خدمات حمل خودرو و کارشناسان فنی برای پاسخ‌دهی تلفنی به مشکلات فنی خودروها و همچنین امدادگران برای حل مشکلات فنی خودروها به صورت حضوری می‌باشند. کلیه خدمات مجموعه ما به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در طول هفته ارائه میشود و همچنین مجموعه ما از اولین روز فعالیت خود مجوز رسمی از کلیه سازمانهای مربوطه مثل سازمان ترافیک و پایانه و.. داشته و تا به اکنون که حدوده دو دهه از شروع فعالیتش می‌گذرد بصورت کاملا رسمی و قانونی و تحت نظارت اتحادیه امداد خودرو فعالیت می‌کند.

خدمات حمل خودرو مجموعه خودروبر دیزج‌حسین‌بیگ
  • کفی خودروبر دیزج حسین بیگ
  • یدک کش دیزج حسین بیگ
  • حمل خودرو به سراسر کشور
  • حمل خودرو به خارج از کشور

کفی خودروبر دیزج حسین بیگ

مجموعه حمل خودرو کفی خودروبر دیزج حسین بیگ انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی را به درخواست صاحب خودرو با کفی خودروبر دیزج حسین بیگ ۲۴ ساعته در ۷ روزه حتی روزهای تعطیل از دیزج حسین بیگ به مقصد مورد نظر مشتری در سراسر کشور انتقال می‌دهد. جهت انتقال انواع خودروها از دیزج حسین بیگ به سراسر کشور و درخواست خودروبر دیزج حسین بیگ با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

حمل خودرو به داخل و خارج از کشور

مجموعه کفی خودروبر دیزج حسین بیگ حمل خودرو به سراسر کشور به صورت شبانه روزی در سریعترین زمان ممکن ارائه میکند. این خودروبر علاوه بر حمل خودرو در داخل کشور به خارج از کشور نیز خدمات حمل خودرو با کفی خودروبر دیزج حسین بیگ ارائه میکند. جهت هماهنگی و درخواست حمل خودرو به خارج از کشور از دیزج حسین بیگ با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

چرا خودروبر دیزج حسین بیگ؟؟؟؟

  • دارای کلیه مجوزهای لازم از سازمانهای مربوطه
  • ارائه خدمات به نرخ دولتی
  • راهنمای تلفنی رایگان
  • دارای سایت رسمی و معتبر
  • دسترسی به کلیه خدمات و جزئیات شهرهای سراسر کشور از طریق این سایت
  • رعایت کامل حقوق مشتری
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • ارائه کلیه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن
  • کلیه خدمات بصورت شبانه روزی
  • حمل خودرو حتی روزهای تعطیل
  • پشتیبانی
  • تضمینی

نرخ خدمات

کلیه خدمات خودروبر دیزج حسین بیگ به نرخ دولتی و مصوب اتحادیه امداد خودرو کشور بوده و هیچ مبلغ اضافه تر از این نرخ از هیچ کسی گرفته نمیشود و هر خدماتی که از مجموعه ما دریافت کنید به نرخ دولتی محاسبه میشود.

راهنمای تلفنی رایگان

زمانی که شما برای درخواست هرگونه خدمات امدادی با هر یک از مجموعه‌های امدادی ما در سراسر کشور تماس میگیرید بعد از مطرح کردن مشکل خودروی خود کارشناس مربوطه ما به شما اعلام میکند که مشکل خودروی شما اساسی یا جزئی می‌باشد.

چنانچه مشکل خودرویتان اساسی باشد همان لحظه امدادگران را به سوی آدرس مورد نظرتان اعزام میکنند ولی اگر مشکل خودرویتان جزئی باشد و کارشناس تشخیص دهد که خودتان می‌توانید مشکل را رفع کنید شما را راهنمایی کرده و علت مشکل و راه حل را به شما نشان داده و شما به راحتی در عرضه چند دقیقه بدون معطلی و بدون هزینه مشکل خودرویتان را حل کرده و به مسیر خود ادامه خواهید داد با ما به همین راحتی میتوانید مشکلات فنی و جزئی خود را به راحتی رفع کنید.

خدمات داخل شهری و کشوری خودروبر دیزج حسین بیگ

مجموعه کاربلد کفی خودروبر دیزج حسین بیگ خدمات حمل خودروی خود را بصورت تخصصی از دیزج حسین بیگ به سراسر کشور ارائه میکنند چنانچه شما عزیزان در دیزج حسین بیگ باشید و نیاز به حمل خودرو به هر شهری داشته باشید در کمتر از ۱۰ دقیقه در محل مورد نظرتان حاضر شده و خودروی مورد نظرتان را به آدرس درخواستی شما انتقال می‌دهند.

کفی خودروبر دیزج حسین بیگ یکی از نمایندگی‌های خودروبر۲۴۷ :

مجموعه خودروبر۲۴۷ یک مجموعه امدادی بزرگ شامل کلیه خدمات امدادخودرو و همچنین کلیه خدمات حمل خودرو میباشد که تک تک این خدمات هرکدام بصورت مجموعه های جداگانه در سراسر کشور فعالیت میکنند اما شعبه اصلی همه آنها خودروبر۲۴۷ میباشد و تحت نظر این مجموعه بزرگ و قدرتمند در کشور میباشند.امداد خودروی ما در سراسر کشور نمایندگی داشته و بصورت کاملا مجهز و حرفه‌ای با کارکنان مجرب و کاربلد در کلیه شهرهای کشور مشغول فعالیت در حوزه امدادی و حمل خودرو میباشند.

چه زمانی با امداد خودرو تماس بگیریم؟!!

به طورکلی هر زمانی که خودروی شما دچار مشکل شود چه در داخل شهر و چه در بیرون از شهر مانند کلیه جاده‌ها،بزرگراهها یا آزاد راهها و کلیه مسیرهای شلوغ یا خلوت که نیاز به کمک برای رفع مشکل فنی خودرو دارید و یا مشکل جابجایی خودرو و یا انتقال آن به داخل شهر یا از شهری به شهر دیگر را داشته باشید

تنها با یه تماس کوتاه با یکی از نمایندگی‌های امداد خودرو ما در شهر مورد نظرتان و دادن آدرس محل دقیق خودتان،امداد گران ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حضور یافته و خدمات مورد نیاز برای خورویتان را انجام میدهند. با امداد خودرو هرگز در جاده و یا راهها معطل نخواهید شد پس با وجود ما با خیال راحت رانندگی کنید و حتی سفر کنید و ایمنی خودروی خود را به ما بسپارید.

کفی خودروبر دیزج حسین بیگ معتبر و تضمینی

خودوربر دیزج‌حسین‌بیگ هم یکی از همین خودروبرهای معتبر و کاربلد در کشور است که میتوانید با اطمینان کامل کلیه خدمات حمل خودروی خود را به ما بسپارید و پس از یکبار اعتماد به ما مشتری دائمی و وفادار ما خواهید بود هرگز از ما خدمات گران یا بدرفتاری یا تاخیر و بد قولی مشاهده نخواهید کرد و همیشه خاطره خوش مشتری مداری و قیمت مناسب و سرعت و دقت در انجام خدمات را در ذهن خود فراموش نخواهید کرد پس با ما هرگز نگران حمل ونقل خودروهای خود نباشید.

برخی از مجموعه های ما در سراسر کشور :

کفی خودوبر زیاران

امداد خودرو تبریز

خودروبر در جلفا

خودروبر قزوین


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9