کفی خودروبر خوی

کفی خودروبر خوی با بیش از ۱۵ سال سابقه امدادی یکی از امدادخودروهای مجهز و رسمی خوی واقع در استان آذربایجان غربی می‌باشد. کفی خودروبر خوی دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک و تعزیرات می‌باشد. کفی خودروبر خوی انواع خدمات حمل خودرو را از مبدا خوی به مقصد مورد نظر شما در سریعترین زمان ممکن حمل میکند کافیست هر نقطه از استان آذربایجان غربی که باشید با ما تماس بگیرید کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند. تیم کفی خودروبر خوی به صورت شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات امدادی بخصوص حمل خودرو به سراسر کشور می‌باشند.

جهت درخواست حمل خودرو از خوی به سراسر کشور یا ارتباط با امدادگران ما در خوی با شماره زیر تماس بگیرید.

کلیه خدمات مجموعه حمل خودرو خوی

  1. کفی خودروبر خوی
  2. یدک کش خوی
  3. جرثقیل ماشین بر خوی
  4. مکانیک سیار
  5. امداد باطری سیار
  6. امداد قفل و سوئیچ سیار
  7. پنچرگیری سیار
  8. سوخت رسانی سیار
  9. حمل خودرو به سراسر کشور
  10. حمل خودرو به خارج از کشور
  11. راهنمای تلفنی رایگان
کفی خودروسوار خوی
خودروبر خوی

کفی خودروبر خوی

کفی خودروبر خوی انواع خودروهای صفر ایرانی،خارجی و لوکس را در سریعترین زمان ممکن توسط رانندگان کفی خودروبر خوی به درخواست صاحب خودرو از خوی به سراسر کشور همه روزه به صورت شبانه روزی انتقال می‌دهد. جهت انتقال انواع خودروها از خوی به سراسر همه روزه بدون تعطیلی با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

خودروبر۲۴۷ / khodrobar247

خودروبر۲۴۷ یک امداد خودروی کشوری است که از که به صورت رسمی و قانونی از دهه ۸۰ فعالیت خود را در حوزه امدادی آغاز کرده است. این امداد خودرو بیش از ۱۵ سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. خودروبر۲۴۷ دارای مجوز رسمی از سازمان ترافیک،پایانه و تعزیرات می‌باشد. این امداد خودرو دارای تیم امدادی مجهز و حرفه ای با امدادگران زبده و کاربلد و با تجربه می‌باشد. تیم خودروبر ۲۴۷ به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته بدون تعطیلی آماده ارائه انواع خدمات امدادی برای انواع خودروها در سراسر کشور می‌باشند.

دلایل انتخاب خودروبر۲۴۷ به عنوان بهترین پیشنهاد ما برای شما چیست؟؟!!!

  1. مجوز رسمی از سازمانهای مربوطه
  2. سابقه چندین ساله و تجربه بلند مدت
  3. فعالیت امدادی ۲۴ ساعته
  4. تیم حرفه ای و متخصص
  5. مشاوره فنی تلفنی رایگان
  6. سایت معتبر و رسمی
  7. دفاتر رسمی در دو شهر
  8. گزینه فعال ارسال لوکیشن از واتساپ
  9. استفاده از GPS در مواقع نیاز
  10. نرخ مصوب دولتی
  11. تحت پوشش قرار دادن کلیه شهرهای کشور
  12. حمل خودرو به سراسر کشور
  13. حمل خودرو به خارج از کشور
  14. نمایندگی در سراسر کشور
  15. تضمین کیفیت خدمات
  16. پشتیبانی کلیه خدمات حمل خودرو به خارج از شهر یا خارج از کشور
  17. استفاده از قطعات و لوازم خودرویی اصل
  18. مشتری مداری
  19. ارائه کلیه خدمات در کم ترین زمان ممکن
  20. ارائه خدمات با کیفیت
  21. ماشین ها وابزارهای پیشرفته امدادی
خودروبر خوی
ماشین بر خوی

مشاوره فنی تلفنی رایگان

مشاوره تلفنی صرفا برای دسترسی آسان شما به کارشناسان فنی ما در هر لحظه و هرجا در همان زمان آنی گذاشته شده است تا شما عزیزان در هر کجا از کشور که باشید هنگام رخ دادن مشکلی برای خودرویتان بتوانید برای درخواست کمک و حل کردن مشکل فنی خودرو با امداد گران ما تماس بگیرید هنگام تماس شما با کارشناسان فنی ما مشکل خودروی خود را کامل و صریح بیان کنید اگر مشکل خودرویتان جزئی باشد کارشناسان ما به طور دقیق و کامل راهنمایی های لازم را رائه می‌دهند تا خود به آسانی بدون اتلاف وقت و بدون هزینه مشکل خودرویتان را رفع کرده و به مسیر خود بدون نگرانی و معطلی ادامه دهید.

خودروبر شبانه روزی خوی

کفی خودروبر خوی و همچنین تیم مجهز و کاربلد خودروبر۲۴۷ در سراسر کشور صرفا جهت آرامش و آسایش شما عزیزان به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی فعالیت میکنند تا شما عزیزان در جاده ها اگر مشکل فنی خودرو داشتید یا درخواست حمل خودرو کردید شب ها یا به هنگام تعطیلی ها معطل و اذیت نشوید و با اطمینان و بدون نگرانی سرموقع به مقصد خود برسید.

سایت معتبر و رسمی

خودروبر۲۴۷ یک سایت معتبر و رسمی دارد که تمامی شهرها با کلیه جزئیات از جمله نام و شماره و خدمات مختص آن شهرها به صورت جداگانه و مجزا در سایت درج شده و شما عزیزان در هر لحظه از شبانه روز می‌توانید با زدن نام خودروبر۲۴۷ در موتور جستجوی گوگل به آسانی به تمامی اطلاعات گفته شده دسترسی داشته باشید.

دفاتر رسمی

خودروبر۲۴۷ به صورت رسمی و قانونی دو دفتر مرکزی در دو شهر کشور دارد که یکی در تهران و دیگری در استان آذربایجان شرقی(مرند) قرار دارد جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره های مذکور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نرخ دولتی

همانطور که میدانید اکثره شغل ها بخصوص کسبه ها اتحادیه دارند و شغل ما نیز از این قضیه مستثنی نیست و همانطور که مطلعید برخی شغل‌ها یا برخی افراد توجهی به مقررات اتحادیه ها نمیکنند اما یکی از اصول مهم در کار ما پیروی از همین قوانین اتحادیه هاست که یکی از مهمترین آنها نرخ مصوب اتحادیه امداد خودروی کشور برای کلیه خدمات امداد خودرو ها می باشد که تمامی خدمات این مجموعه و همچنین کلیه تیم‌ها و نمایندگی های ما در سراسر کشور موظف به رعایت این اصول هستند که کلیه قیمت های خدمات امدادی ما به نرخ مصوب اتحادیه ارائه می‌شود.

نمایندگی

خودروبر۲۴۷ در سراسر کشور نمایندگی دارد و سراسر کشور را تحت پوشش قرار داده است این امداد خودرو هم اکنون بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد که کفی خودروبر خوی فقط یکی از این نمایندگی ها در کشور است. نمایندگی ها وتمامی تیم های این امداد خودرو همه روزه بدون تعطیلی به صورت شبانه روزی در سراسر کشور در خصوص کلیه خدمات امدادی فعالیت می‌کنند.

خدمات حمل کفی خودروبر خوی

  • کفی خودروبر خوی
  • کفی خودروسوار خوی
  • کفی حمل خودرو خوی
  • خودروبر خوی
  • ماشین بر خوی
  • یدک کش خوی
  • جرثقیل ماشین بر خوی
  • حمل خودرو به سراسر کشور
  • حمل خودرو به خارج از کشور

چه زمانی با کفی حمل خودرو خوی تماس بگیرید؟؟

هر زمانی که نیاز به هرگونه حمل خودرو از جمله حمل خودرو با کفی،ماشین بر،یدک کش،جرثقیل ماشین بر،خودروبر داشتید برای انوع خودروهای شما در هر موقعیتی مانند مشکلات فنی یا حمل ماشین های تصادفی یا اسقاطی در داخل شهر یا انتقال خودروهای صفر شما به شهر دیگر در سراسر کشور و یا خارج از کشور به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته حتی روزهای تعطیل می‌توانید با کفی خودروبر خوی تماس بگیرید و بهترین خدمات را ازما بخواهید.

خودروبر مرز رازی

یکی از خدمات ما حمل خودرو از مرز رازی به کلیه‌ی شهرهای ایران و ترکیه است.

  • حمل خودرو از مرز رازی به تمام شهرهای ایران
  • حمل خودرو از مرز رازی به تمام شهرهای ترکیه
  • شماره تماس سریع: ۰۹۱۴۶۴۳۰۸۸۵

برخی از شهرهای فعال:

کفی خودروبر اشنویه

کفی خودروبر سلماس

کفی خودروبر ارومیه


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9