کفی خودروبر اشنویه

کفی خودروبر اشنویه یکی از امداد خودروهای استان آذربایجان غربی با بیش از ۱۵ سال سابقه امدادی و جزو فعالترین امداد خودروهای کشور می‌باشند. تیم کفی خودروبر اشنویه انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی را در سریع ترین زمان ممکن از اشنویه به سراسر کشور همه روزه ۲۴ ساعته انتقال می‌دهند.

جهت درخواست حمل خودرو با کفی خودروبر اشنویه یا ارتباط با امدادگران ما در اشنویه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

کلیه خدمات نمایندگی‌های خودروبر اشنویه در سراسر کشور

  1. کفی خودروبر اشنویه
  2. یدک کش
  3. جرثقیل ماشین بر
  4. مکانیک سیار
  5. امداد باطری سیار
  6. امداد قفل و سوئیچ سیار
  7. پنچرگیری سیار
  8. سوخت رسانی سیار
  9. حمل خودرو به سراسر کشور
  10. حمل خودرو به خارج از کشور
  11. پاسخگوی تلفنی فنی
خودروبر اشنویه خودروسوار اشنویه jpegخوروبر کفی
خودروبر اشنویه می‌تواند ماشین شما را با ایمنی کامل حمل کند
خودروبر اشنویه کفی خودروبر اشنویهخوروبر کفی
حمل انواع خودروهای نقص فنی و تصادفی با خودروبر اشنویه

کفی خودروبر اشنویه

کفی خودروبر اشنویه انواع خودروهای صفر ایرانی و خارجی یا لوکس را به درخواست صاحب خودرو در سریع ترین زمان ممکن توسط رانندگان کفی خودروبر اشنویه به صورت شبانه روزی از اشنویه به شهر مورد نظر صاحب خودرو در سراسر کشور انتقال می‌دهد. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از اشنویه به مقصد مورد نظر شما با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

حمل خودرو به سراسر کشور و خارج از کشور

کفی خودروبر اشنویه علاوه بر داخل کشور به خارج از کشور نیز حمل خودرو با کفی انجام می‌دهد. این کفی خودروبر اشنویه خدمات خود را به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. جهت درخواست و هماهنگی حمل خودرو از اشنویه یا حتی کل استان آذربایجان غربی به سراسر کشور یا خارج از کشور کافیست با شماره ۰۹۹۰۳۸۱۷۳۶۰ تماس بگیرید.

پاسخگوی تلفنی فنی(رایگان)

پس از تماس شما با کارشناسان ما و بعد از توضیحات مربوط به مشکل خودروی خود اگر مشکل خودرویتان جزئی بوده و خودتان بتوانید از پس آن بربیایید کارشناسان ما به طور کامل شما را راهنمایی می‌کنند تا خود به راحتی بتوانید مشکل خودروی خود را بدون معطلی و بدون هزینه وبه تنهایی با راهنمایی تلفنی کارشناسان ما به صورت رایگان برطرف کنید. کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان از سراسر کشور می‌باشند.

آشنایی کوتاه با شعبه مرکزی خودروبر اشنویه!!!!

خودروبر۲۴۷ که یکی از حرفه‌ای ترین و کاربلد ترین امداد خودروهای کشور است که با مجوز رسمی از سازمانهای مربوطه از دهه ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد.

این امداد خودرو تقریبا سراسر کشور را تحت پوشش قرار داده و در تمام استانها و شهرها و حتی خیلی از روستاها دسترسی دارد کافیست با این امداد خودرو تماس بگیرید در هر نقطه از کشور که باشید نزدیکترین تیم خود را برای کمک به شما خواهند فرستاد و در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به شما عزیزان خدمات رسانی میکنند. تیم خودروبر۲۴۷ دارای باسابقه ترین و متخصص ترین افراد را برای امدادرسانی به هموطنان عزیز برگزیده و با هدف بهبود کیفیت خدمات امدادی با نرخ دولتی و بالاترین سرعت ممکن در سراسر کشور فعالیت میکند.

چرا تیم خودروبر اشنویه را انتخاب میکنیم؟؟!!

  1. دارای مجوزهای رسمی از سازمانهای مربوطه
  2. بیش از ۱۵ سال سابقه
  3. امداد رسانی همه روزه به صورت شبانه روزی
  4. امدادگران باسابقه و کاربلد
  5. کارشناسان متخصص
  6. راهنمای تلفنی رایگان
  7. دفترمرکزی
  8. سایت معتبر و رسمی
  9. گزینه ارسال لوکیشن از واتساپ
  10. استفاده از GPS در صورت نیاز
  11. نرخ دولتی
  12. تیم حرفه ای و قوی
  13. تحت پوشش قراردادن تمام استان و شهرهای کشور
  14. حمل خودرو به سراسر کشور
  15. حمل خودرو به خارج از کشور
  16. نمایندگی در سراسر کشور
  17. تضمین کیفیت خدمات
  18. پشتیبانی
  19. استفاده از قطعات اصل
  20. ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن
  21. ارائه خدمات با کیفیت مثال زدنی
  22. مشتری مداری
  23. رعایت اخلاق حرفه ای در کار

امدادگران

امدادگران خودروبر اشنویه متشکل از رانندگان برای خدمات حمل خودرو،مکانیک ها و کارشناسان فنی برای تمامی مشکلات فنی خودروها و سایر امدادگران برای سایرخدمات می‌باشند.

مشتری مداری

تمامی نمایندگی‌ها و تیم های خودروبر اشنویه در سراسر کشور به خوش برخوردی و مشتری مداری معروفند کافیست یکبار از ما خدمات دریافت کنید خودتان مشتری ثابت امداد خودروها و مجموعه‌های حمل خودرو ما خواهید بود.

خدمات حمل خودرو کفی خودروبر اشنویه

  • کفی خودروبر اشنویه
  • کفی حمل خودرو اشنویه
  • کفی خودروسوار اشنویه
  • خودروبر اشنویه
  • ماشین بر اشنویه
  • حمل خودرو به سراسر کشور
  • حمل خودرو به خارج از کشور

مطالبی کوتاه در مورد شهر اشنویه

اُشنَویه یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در قسمت غربی این استان قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان اشنویه است. شهر اشنویه از شهرهای تاریخی ایران به‌شمار می‌رود. این شهرستان با مساحتی بالغ بر ۱۱۸۷ کیلومتر مربع حدود ۳٫۱ درصد از مساحت استان را به خود اختصاص داده‌است.

شهرستان اشنویه از طرف شرق به شهرستان نقده، از شمال به شهرستان ارومیه و از طرف جنوب به شهرستان پیرانشهر متصل است و با دو کشور ترکیه و عراق همسایه می‌باشد. جمعیت این شهرستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۳۸۸۶ نفر بوده‌است. مردم این شهرستان به زبان کردی تکلم می‌کنند.

زبان بیشینه ساکنین مردم شهرستان اشنویه زبان کردی سورانی با لهجهٔ مکریانی است.مردم ایل هرکی به کردی کرمانجی صحبت می‌کنند. اهالی شهرستان اشنویه اهل سنت هستند. نزدیک ۹۶٪ سنی شافعی و ۴٪ حنفی هستند. از جمله ایلات شهرستان اشنویه می‌توان به ایل زرزا، هرکی، مامش، شکاک و سادات اشاره کرد. تمام این ایلات کُردزبان و سنی مذهب هستند.

مهم‌ترین جاذبه طبیعی اشنویه، دره چلاشی است و ستون کله شین و کتیبه کله‌شین از مهم‌ترین آثار تاریخی به جا مانده در این شهر به‌شمار می‌آیند.

اشنویه دارای مطبوع‌ترین آب و هوای منطقه آذربایجان غربی، سرد و مرطوب کوهستانی بوده و دارای زمستانهای سرد و طولانی و تابستانهای معتدل است.

برخی از شهرهای فعال:

امداد خودرو ارومیه

کفی خودروبر بازرگان

کفی خودروبر بوکان

کفی خودروبر پیرانشهر

کفی خودروبر نقده

کفی خودروبر تکاب

کفی خودروبر سردشت

کفی خودروبر سیه رود

کفی خودروبر شاهین دژ

کفی خودروبر ماکو


دیدگاه خود را بنویسید

car-crash-1car-crash-2car-crash-3car-crash-4car-crash-5car-crash-6car-crash-7car-crash-8car-crash-9